דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בשביל מה איש עסקים צריך כסף?

בשביל מה איש עסקים צריך כסף?

שאלה: נפגשתי עם קבוצת אנשי עסקים של עסק בינוני וגדול שקוראים את הבלוג שלך. הם התעניינו בשיטה האינטגרלית והחלו להראות את החומר הזה לחבריהם לעבודה. התוצאה מזה הייתה, שינוי קיצוני של הרמה הערכית של האנשים.

הם באמת מתחילים להעריך יותר את החיים, את הטבע, את הבריאות. אבל יחד עם זה נעלמת אצלם לגמרי המוטיבציה לא רק להרוויח, אלא לעבוד בכלל. לדוגמה, רואה חשבון עזב את משרתו והחל לצייר, ואיש עסקים לא יכול למצוא את המוטיבציה לעסוק בעסק, שכתוצאה מכך העסק שלו החל להפסיד. איזו מוטיבציה הם יכולים להמציא, כדי לחייב את עצמם לנוע הלאה?

תשובתי: הבעיה היא, שצריך לעסוק בחינוך האינטגרלי ולא בלימוד עצמי. זה לא נכון, מפני שמצד אחד, הם כאילו נוכחו לדעת שביחסים ובעסקים הנוכחיים שלהם אין שום דבר שכדאי להשקיע כוחות ותשומת לב עבורו, אבל, יחד עם זה, הם לא ראו לפניהם מטרה אחרת. לכן כאן צריך ליצור שינוי חדש של כל המערכת, ולא סתם להוציא את עצמו מתוכה כחלק פעיל שלה. זה לא נכון.

כל הספרים לפי השיטה של החינוך האינטגרלי נועדו כדי להכיר אותם, ואחר כך חייב להיות מומחה שקשור לקבוצת האנשים, אי אפשר אחרת.

במערכת האינטגרלית מופיעה מוטיבציה להעלאת הפריון, כדי שהאנשים במפעל יחשבו על איך שהם עובדים, איך לשמור, לחסוך, איך להתייחס טוב יותר זה לזה. ואילו כאן להיפך, האדם נעלם לאן שהוא, נעלמת כל המוטיבציה, הרצון לעבוד. זה שימוש לא נכון בשיטה.

שאלה: האם אצל היזמים שעברו בית ספר להשכלה אינטגרלית, יכולה להישאר משיכה להרוויח כסף? בשביל מה?

תשובתי: כדי לתקן את העולם, להתאימו למערכת החדשה. תתנו לי מיליארדים, ואני אדע מה לעשות איתם. הם צריכים להרחיב את ההפצה, ללכת הלאה אל העולם! ואז יופיע אצלם אור בעיניים.

כלומר, מטרת העסק הוא המשך ההפצה, גילוי המערכת האינטגרלית הפנימית, כי אתה הרי מגלה את הטבע לכל האנושות. אתה כאן הכי חשוב. אתה מרגיש איך אתה עושה את זה כל יום. וכל השאר מגלים את עצמם במערכת הזאת שאתה מגיש להם. אתה מרגיש את עצמך כאלוקים!

אתה יכול להשקיע לא רק בהפצה, אלא גם במאבק תחרותי, רק על בסיס חדש: תבנה מפעלים שבהם אנשים יעבדו לפי המערכת הזאת. והיא תהיה יותר יעילה מנקודת מבטו של פריון העבודה.

תראה עד כמה יעלה פריון העבודה אם האנשים ירצו לעבוד, לקבל, להרוויח ויחד עם זה להתפתח ולהמשיך הלאה לפתח את המערכת האינטגרלית. עבורם העבודה תהפוך לא לאמצעי לקבלת שכר, אלא אמצעי להתרחבות, להרגשת עלייה.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
עתידו של העסק המודרני
לא אבטלה, אלא התפנות לעבודה האמיתית
לא אבטלה, אלא חירות מהעבדות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest