דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הסימולאטור זה רוחניות

הסימולאטור זה רוחניות

laitman_2008-04-25_3541_w-70.jpg

הסימולאטור זה רוחניות. כי הסימולאטור מסמל שאנחנו בונים משהו בינינו, שרוצים להוליד את המצב הרוחני המשותף שלנו, הקיים מחוץ לנו כנקודת קשר חיצונית שבינינו, אשר עימה אני תמיד יכול להתחבר, להיות מחובר איתה בקביעות, כל הזמן להשקיע בה את כל מה שרק אני מסוגל, ולקבל משם את הכוח הרוחני שלי, את החיים.

לכן הסימולאטור זוהי תכונה רוחנית, כמו הבינה. כך בדיוק עלינו להתייחס אליו. לכן אנחנו חייבים להפוך את החלל הווירטואלי הזה, לחלל רוחני פנימי שלנו. אנחנו חייבים "לזרוק" לתוכו את כל ההשתוקקויות שלנו, את כל התקוות והציפיות. אינכם יודעים מה זאת קבוצה, היכן הערבות? – שם! תזרקו הכול לשם, ל"תיבת הדואר" הזאת.

אם אנחנו נשקיע את כל המאמצים שלנו, את ההשתוקקויות שלנו אל הרוחניות, בחלל היחידי הזה ורק משם נקבל חיים רוחניים, נעשה בדיוק מה שדרוש מאיתנו. החלל הזה הוא וירטואלי בתכנון החיצוני, אך בפנימי מרוכזים כל הרצונות שלנו, ההשתוקקויות, הכוונות. לכן החלל הזה הוא רוחני ובו מתגלה הבורא. משום שאנחנו בעצמנו בונים את הבורא, הוא אינו נמצא מחוץ לנו. כל זה רציני ביותר. הגיע הזמן שאנחנו נתחיל לעסוק בעבודה מעשׂית רצינית.

כל השאלה היא האם האדם מחשיב את הסימולאטור הזה כעיסוק החשוב ביותר בחייו? כמו גם את הרוחניות, והאם הוא רוצה לקבל ממנו התפעלות, ולא ממשהו אחר? – אז ההתפעלות הזאת היא רוחנית, הרי הוא מתפעל מהחיבור שבינינו, והוא מתגלם שם, בסימולאטור הזה. בסיכומו של דבר אנחנו צריכים לראות בו את עצם הדאגה המשותפת שלנו ומקור החיים עבור כולם.

ראה מאמרים קודמים בנושא:
היכן שמתאספים הלבבות
ממציאות וירטואלית לרוחנית
עיקרון עבודתו של "הטמאגוצ'י" הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest