דף הבית / חינוך, ילדים / במקום שטרות של דולרים

במקום שטרות של דולרים

שאלה: כאשר אנחנו מדברים על הלימוד האינטגרלי, נוצר הרושם שמישהו כבר מבין את השיטה הזאת, הוא כאילו שולט על האדם הרגיל ועוזר לו לעבור למדרגה הבאה. מי מארגן לנו את כל זה?

תשובתי: בעולם שלנו יש מספיק בני אדם שבינתיים לא מאוחדים, אבל כבר מבינים מה צריך לעשות עם האנושות. כבר לפני 90 שנה איש האקדמיה ברנדסקי, החל לדבר על הצורך באיחוד אינטגרלי של החברה. בזמנו, המוח הענק הזה גילה תגלית ענקית, בכך שראה מראש את הצורה הבאה של התפתחות האנושות. אחר כך הופיעו הרבה ממשיכי דרכו, גם ברוסיה וגם במקומות אחרים. היום זה כבר מתגלה בכל מקום.

שאלה: כל העסקנים הממשלתיים והדתיים יודעים, ששינוי התודעה של רוב בני האדם משנה את החברה עצמה, את שיתוף הפעולה ביניהם, וכתוצאה מזה מתחלף השלטון, עקרונות הניהול שלה. מה יקרה לשלטון? כי האינטגרליות הרי תשנה ותפרמט את המערכת.

תשובתי: מצד אחד, האינטגרליות תפרמט את המערכת, אבל אני לא חושב שהיא תסלק את האנשים שעומדים בשלטון. כי מי שנמצא בפסגת השלטון, ההנהגה, הכלכלה, אלה הם אנשים שיודעים, בעלי יכולת, אולי הם לא מבינים את המערכת העתידית אבל את המערכת האגואיסטית הם מבינים, הם יכולים לארגן בצורה נכונה את התהליך, אפילו אם הוא מתחלף מאגואיסטי לכלל חברתי. כלומר, אלה הם לא אנשים רגילים. הם יכולים לעזור בארגון החדש, יכולים להשתתף בו.

כי האדם לא נהנה מהדולרים ששוכבים אצלו בכספת, אלא מהמילוי, מהרגשת החשיבות שלו, העליונות שלו, מזה שהוא גבוה יותר, חזק יותר, משמעותי יותר מהאחרים. השטר של הדולר אינו ממלא בפני עצמו, אלא שווה ערך רוחני של הנייר הזה, שנותן ביטחון להיום ומחר. לכן כל המרכיבים הנוכחיים בתפיסה, הם לא הולכים לשום מקום. פשוט שלטון הכסף הולך ומתבטל בהדרגה, ובמקומו בא שלטון אחר לחלוטין, שלטון של שיתוף פעולה הדדי אינטגרלי – ככל שתשקיע באיחוד ובחיבור, כך תקבל מילוי גדול יותר.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", שיחה מס' 1, 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
להגיע עד למנהיגים
דאגה הדדית היא הפיתרון לבעיות
הכסף הוא בסך הכול שווה ערך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest