דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מפתח ל- 99% מהנשמה העולמית

מפתח ל- 99% מהנשמה העולמית

שאלה: מהו התפקיד העיקרי היום של "הכלי העולמי של בני ברוך" במדינות השונות?

תשובתי: הכלי העולמי משחק תפקיד חשוב ובלתי רגיל, מפני שישראל לא יכול לתקן את עצמו, אם הוא לא מכוון את עצמו כלפי העולם. לג"ע (גלגלתא ועיניים) אין שום סיכוי לתקן את עצמו אם הוא מבודד מהאחרים.

תחילה הבורא רצה לתת את התורה לאומות העולם. כל האור נמצא כנגד הרצון הזה, כנגד האח"פ, ולא כנגד ג"ע. למעשה אח"פ מהווה את כל הכלי, 99.99% מכל הרצון. לכן עם ישראל, ג"ע, הוא הקטן ביותר מכל העמים. אין לו שום זכות קיום, חוץ מאשר לשרת את כל האח"פ הגדול הזה.

הבורא רצה למלא את האח"פ באור, ואת ג"ע הוא בוחן כחלק שמשרת את הבורא ואת הרצונות לקבל האלה. ישראל, הם עבדים של השליחות שלהם, ואומות העולם לא. אנחנו חייבים לבצע את התפקיד שלנו כלפי הבורא וכלפי כל האנושות. לכן שני הצדדים באים אלינו בטענות צודקות, כי אנחנו חייבים להיות המעבר, המתאם, בין הבורא והעולם, ולהיפך: בין העולם והבורא. ואילו אנחנו לא מבצעים את התפקיד שלנו.

כדי לתפקד בצורה נכונה, דרוש לנו קשר עם הכוח העליון, עם הבורא, שממומש דרך מרכז הקבוצה. ומצד שני, אנחנו צריכים להיות מקושרים עם כל הקבוצות שלנו ועם כל החברים השיכים לאומות העולם, מפני שכך ממומש הקשר מאיתנו אליהם, ומהם לאומות העולם, שבתוכם הם נמצאים. באופן כזה, אנחנו כולנו מתקשרים ובונים נתיב מ"מלכות דמלכות", הרצון הגדול ביותר של הנברא, ועד הרצון של "כתר דכתר", והלאה עד הבורא. הקבוצה המרכזית חייבת להתייחס באהבה, בדאגה, בתשומת לב כלפי כל הקבוצות שמפוזרות בכל רחבי העולם, להתחבר אליהם כמה שיותר קרוב, למרות מחסום השפה והריחוק הגיאוגרפי, ולקבל אותם כמה שיותר קרובים. כי דווקא דרכם אנחנו יכולים להגיע אל שאר האנשים, אל העמים האחרים ולהעביר להם את שיטת ההשכלה האינטגרלית.

אותם החברים שלנו שבכל רחבי העולם, שנמצאים שם כ"גֵרים", כלומר שגם להם ישנה ה"נקודה שבלב" ולכן הם נכללים בישראל, מממשים את החיבור בין האח"פ לבינינו, ג"ע. אנחנו בעצמנו לא יכולים ליצור קשר כזה, את הקשר הזה עושים החברים שלנו במדינות האחרות.

מפתח ל- 99% מהנשמה העולמית

יוצא, שהם שייכים לשכבת הרצון העיקרית, שנמצאת על הגבול בין ג"ע ואח"פ. ללא החיבור הזה, אין שום משמעות לא לג"ע ולא לאח"פ. לכן אנחנו חייבים להקדיש את כל תשומת לבנו לחברים שלנו, להגיש להם כל תמיכה אפשרית, לארגן כנסים, לספק תרגום בכל השפות, כלומר לעזור בצורה המרבית ביותר. כי הם שייכים דווקא לאותה שכבת הרצון שמאפשרת לנו לענות על השאלה, "לשם מה אנחנו קיימים?".

אנחנו קיימים דווקא בזכות זה שיש לנו כזה קשר עם האח"פ, בזכות החברים שלנו בכל רחבי העולם.

מתוך שעור על המאמר " ירושת הארץ", 15.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
ישראל החדשה
להפיץ את שיטת החינוך האינטגרלי בעולם
הדרך של הקבוצה העולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest