דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ללא הפצה אין התקדמות

ללא הפצה אין התקדמות

עכשיו, כאשר התחלנו לצאת לקהל הרחב עם ההשכלה האינטגרלית, יש לנו עבודה רוחנית רצינית, ולא רק חיצונית, אלא גם פנימית שלנו. כל מה שהיה עד עכשיו, זו הייתה תקופה של ההכנה הראשונית.

ועכשיו החלה העבודה המעשית. עבודה מעשית לא רק לאלה שמרצים להם, אלא למרצים עצמם, לקבוצות עצמן. וכל אלה שיוצאים להוראה, כבר מביאים צרכים חדשים מהקהל הרחב.

בהמונים הצרכים האלה מופיעים ברמה היומיומית: איך אנחנו נתחבר אם אנחנו לא יודעים מה ואיך. ובתוכך כל זה עולה לדרגה הבאה, ל"פרצוף" יותר עליון. ואתה מתחיל לעכל את הצרכים האלה כבר בדרגה שלך, הם מזמינים בך כוחות מדהימים של ייסורים, שינויים, איך להשיג את הכוח הזה, כדי להעביר דרכך אליהם. כלומר ללא הגירוי שלהם, ללא היציאה לחינוך האינטגרלי, אתם פשוט נשארים באותה הדרגה ותלויים באוויר.

שאלה: מה לעשות עם אותם החברים שבינתיים לא נכללו בתהליך הזה, ואילו אצלנו כבר קיים הצורך שאנחנו נפעל כקבוצה אחת. מה לעשות, האם לשכנע אותם או להגיע איתם להסכמה?

תשובתי: לחייב, שום דבר אחר. אם לא, אז הם חופשיים, כי אז הם לא הולכים יחד איתנו לתיקון. אם אנחנו לא מפיצים, זה אומר שאנחנו לא עולים. מי שלא רוצה להפיץ, לא רוצה לעלות.

אפילו אדם חירש או אילם יכול להיות לעזר למי שמלמד, יכול לעזור לסדר כיסאות או לעשות עוד משהו. הוא חייב להשתתף בזה! במקרה הכי גרוע, שישב ליד מחשב ויעסוק בהפצה באינטרנט. אבל אם הוא בכלל לא משתתף בזה, אז בשביל מה הקבוצה צריכה כזה נטל? אתם תעבדו במקומו. הוא יחזיק אתכם ברגליים ואתם לא תוכלו לעלות.

מתוך השיעור הווירטואלי, 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
צביעות או משחק?
להפעיל את המבער האחורי, או לעזוב את הסירה?
איך לגדול מאפס ועד אין סוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest