דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הרצון הרוחני הראשון כבר ישנו!

הרצון הרוחני הראשון כבר ישנו!

שאלה: מדוע לאחר כל כנס, לאחר עלייה והתפעלות גדולים, תמיד מורגשת נפילה?

תשובתי: זהו כבר תהליך רוחני. אנחנו קיבלנו בכנס "כלי" גדול וחדש (כלי רוחני), הצטרפנו לרצון חדש גדול. ואם אחר כך איננו מוסיפים דבר לרצון החדש הזה, נרגיש ריקנות. במשך היום הזה התחברנו עם רצונות של אלפי בני אדם והרגשנו כולנו כאיש אחד בלב אחד.

אני הרגשתי את הערבות ההדדית שלנו. הרגשתי שאיבדתי את עצמי והתמוססתי בתוכם, מסרתי את עצמי לידיהם! יכול להיות שאפילו לרגע אחד, שלא במודע, אך זה קרה! באופן כזה, בפעם הראשונה כבר צירפתי אליי, גיליתי את הרצון הרוחני, כלי שקודם לא היה לי. קודם היו לי רק רצונות חומריים אותם רציתי למלא בצורה אגואיסטית, זה נקרא רצונות בדרגה בהמית. כעת אני בעצמי לא יודע כיצד זה קרה, אך הצטרפתי למשהו מאוד גדול. החיבור הזה, חיסרון רוחני, השפעה, רצון רוחני שמעולם לא היה בי קודם.

כעת אני צריך לעבוד עליו! ואילו אני זורק אותו ורוצה לחזור לרצון הישן והרגיל שלי ושוב מחכה למילויים רגילים אגואיסטיים בתוכו. ומה עם אותו הרצון הרוחני החדש? הוא נשאר ריקני, כזה רצון ענק ביחס לחומרי?! כמובן, אני מאבד את הטעם לחיים, אינני מבין במה אני יכול למלא את עצמי, איפה "הבשר והיין" הרגילים שלי, הם כבר אינם מביאים לי את התענוג הקודם. לכן כבר עכשיו, מראש, באורו של הכנס הגדול העומד להתקיים בנובמבר, היכן שאנחנו נגלה רצון רוחני עוד יותר גדול וחזק, עלינו להכין כלפיו את התשובה הנכונה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 16.08.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
יש לך חלקיק של העולם הבא!
תכשיר מֵפָתֵחַ מֵאור ההשפעה
יחדיו נעלה גבוה יותר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest