מבלבול להתפקחות

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 5

שאלה: העבודה שלנו מתחלקת לשני סוגים: עבודה בתוך הקבוצה ועבודה כלפי 99% מהאנושות. לעיתים קרובות, הערבוב של שתי המגמות האלה יוצר בלבול, וכתוצאה מכך בקבוצה נוצרות כל מיני בעיות. איך צריך לעבוד בצורה נכונה עם שתי המגמות הללו בקבוצה ולשמור על שלמותה?

תשובתי: כל מה ששייך לתכונת ההשפעה, לתכונה רוחנית, הוא הפוך לנו, ולכן לא נתפס על ידינו בצורה ישירה, בפשטות ובבהירות.

אני בטוח, שרבים מכם כבר עברו מצבים דומים, כאשר אתה לומד, משתתף באיזה שהם אירועים של הקבוצה, ובאופן כללי הכול די מובן וברור לך, ואחר כך פתאום "בוּם!" והכול נסתם: אתה לא יודע ולא מבין שום דבר, הופך להיות אטום, לא תופס שום דבר. ובמצב כזה אתה יכול להימצא כמה ימים או שבוע, ויכול להיות גם יותר.

זה הזמן שבו האור העליון פועל ומשפיע עלינו. ואחר כך פתאום הכול מתחיל להתבהר, הכול נעשה הרבה יותר פשוט ומובן ממה שהיה קודם לכן, אתה קורא את אותו הטקסט ומתחיל להבין אותו ליתר עומק.

אנחנו צריכים להדביק את עצמנו לחוקים רוחניים, לאותן התכונות שלא קיימות בנו. ובזמן שאנחנו נמצאים בקהות חושים, זה הזמן של השפעת האור העליון, "האור המקיף" עלינו. בזמן הזה אנחנו משתנים.

תוך כדי תהליך השינוי אנחנו לא יודעים שום דבר, נמצאים במצב של טמטום. ואחר כך, כאשר האור מסיים את השפעתו, אנחנו כאילו מתעוררים, מופיע אצלנו אור בעיניים, אנחנו מתחילים להבין הכול בצורה ברורה וטובה, מתחילים לראות הכול טוב יותר.

אותו הדבר קורה לנו עכשיו (אני מרגיש את זה לפי כל הקבוצות) עם החינוך וההשכלה האינטגרליים, זה עדיין לא מסתדר לנו בראש. אנחנו כבר מבינים שצריכים לנוע קדימה, לשנות את עצמנו, להעמיד את עצמנו תחת השפעת האור, אבל מה לעשות כדי להחדיר את החינוך האינטגרלי, איך לפנות ל- 99%, אנחנו לא יודעים.

זהו תהליך שאותו אנחנו צריכים להתחיל להרגיש בתוכנו. הוא לאט לאט ישקע בנו. אנחנו עוד נחשוב ונדבר על זה, ושוב תיעלם לנו ההבנה וכך שוב ושוב. יעברו שניים שלושה חודשים. תראו כמה אנחנו מחכים עד שהתינוק יגדל, עשרים שנה. אותו הדבר גם כאן, צריך לחכות.

היום עוברים עלינו שינויים גדולים מאוד. חלקם עובר מהר וחלק לאט.

אני בטוח, שתוך חודשיים שלושה, אתם תתחילו לתאר לעצמכם באופן ברור היכן נמצא החינוך האינטגרלי, היכן נמצאת הקבוצה שלומדת קבלה. כיצד אנחנו צריכים להתייחס ל- 99% מהאוכלוסייה, וכיצד להתייחס לחברים שלנו. איך להפיץ את חכמת הקבלה ואיך להפיץ את ההשכלה האינטגרלית.

כל זה יסתדר עם הזמן. נדמה לנו, שאנחנו מדברים על דברים פשוטים שאין בהם שום דבר מסובך. רבים מאיתנו סיימו אוניברסיטה, למדו הרבה שנים, אבל אין לכך כל חשיבות. השׂכל כאן לא יעזור. צריך בכל מקרה להמשיך ללמוד ולעסוק גם בחינוך האינטגרלי וגם בחכמת הקבלה.

תחילה יהיה לכם בראש בלבול גדול ואחר כך הכול יתחיל להתבהר. אם אתם רוצים לזרז את התהליך הזה, אתה צריכים לעסוק ברצינות גם בזה וגם בזה. אם אתם לא תתעסקו בזה, אז שום דבר לא יסתדר. אתם לא תמשכו על עצמכם את "האור המקיף".

יכול להיות, שאין לכם אפשרות לעסוק בהפצה דרך האינטרנט, ברשתות וירטואליות, בבלוג, וכולי. אז תתחילו לעסוק בתרגום ספרים, תעשו משהו, תוציאו לאור, תדפיסו ותפזרו פליירים. אבל הכי טוב זה לעבוד באינטרנט, זה בחינם. ואם אתם תמציאו משהו מעניין, אז מיליוני בני אדם יראו את זה.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הדרך של הקבוצה העולמית
נקודת המגע עם האנושות
בעיות גדילה: מקבוצה לכל האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest