דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לחשב את התיקון הרוחני?

כיצד לחשב את התיקון הרוחני?

שאלה: מה אפשר לעשות כדי לתקן את כל 613 הרצונות שלנו?

תשובתי: אנחנו לא יודעים מראש מה אנחנו צריכים לעשות. זה מתבהר יותר ויותר, באותה המידה שבה אנחנו משתתפים בעבודת הקבוצה, והקבוצה הזאת נכללת בתוך גוף גדול, בקבוצה גדולה יותר לפי אנלוגיה עם הגוף שלנו, שבו התאים מקובצים באיבר מסוים, והאיבר הזה נכלל בשילוב עם איברים אחרים.

כלומר, בהדרגה נעשית יצירה של מערכת כוחות, רצונות, שמקושרים ביניהם ונמצאים בהשפעה הדדית, בתמיכה הדדית, בעזרה הדדית זה לזה. המערכת הזאת, שנוצרת בינינו בצורה כוחנית, היא שמהווה את אותו המצע שבו אנחנו נרגיש את האור, את הכוח העליון שברא אותנו או את הבורא, שזה אותו הדבר.

לכן התנועה שלנו קדימה לא יכולה להיות מחושבת על ידינו מראש. אנחנו פשוט צריכים ללכת לקראת קשר רוחני פנימי יותר ויותר גדול בינינו, אבל לא רק במילים ובפעולות, אלא יותר בכוונות וברצונות, ודווקא באופן פנימי להשתדל להרגיש את עצמנו מחוברים יחד ברשת אחת.

דווקא זה מה שמתגלה היום לעולם, הקשר ההדדי שלו. אנחנו לא עושים כאן שום גילויים מיוחדים, אלא פשוט מנסים ליישׂם את הקשר הזה, להיכנס לתוכו. בזה שהוא מתגלה לעולם כפעולה הדדית אינטגרלית, כקשר הדדי של כל האנושות, הוא נתפס על ידי כולם כלא רצוי, כמחויב. ואילו אנחנו רוצים לגלות אותו כרצוי, שלתוכו צריך להיכנס ולהתקיים בו בהשתוות עם הטבע, עם הבורא.

מתוך השיעור הווירטואלי, 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הקשר בינינו חשוב יותר מהכול
לצרף את כל חלקי הבריאה למערכת אחת
מפירוד לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest