דף הבית / כלכלה / כסף / נשיא גרמניה מבקש מבריטניה להישאר באיחוד האירופי

נשיא גרמניה מבקש מבריטניה להישאר באיחוד האירופי

laitman_2008-11-14_7045.jpg

ידיעה: נשיא גרמניה פנה לממשלת בריטניה בבקשה לא לעזוב את האיחוד האירופי ולהתנגד לחוסר האמון באינטגרציה האירופאית ברחבי היבשת. קריאתו מכוונת לגאווה ולפטריוטיות הבריטית. "בתקופת מלחמת העולם השנייה, מאמציהם עזרו להציל את אירופה שלנו. היא גם אירופה שלכם." הוא הדגיש את הדאגה העמוקה בברלין על כך, שבריטניה רוצה לעזוב את האיחוד האירופי.

"אנו מסוגלים להתגבר על האתגרים, אם נעבוד ביחד. בלעדיכם אירופה לא תהיה אותה אירופה!". הנאום התייחס לשינוי היסודי במעורבות של גרמניה באירופה. הוא דחה את ההאשמות בכך שגרמניה מבקשת להפחיד את שותפיה באיחוד האירופי, אינה מעבירה את הרעיונות שלה אליהם ואינה קובעת את הכללים, כדי שגוש האירו יצא מהמשבר. "זה לא רק מאבק על המטבע שלנו, אירופה מתמודדת עם משהו יותר מהמשבר הכלכלי הרגיל. אנחנו עומדים יחד למען שלום וחופש, למען דמוקרטיה ושלטון החוק, למען שוויון, זכויות האדם וסולידריות".

התייחסותי: האם זה לא מאוחר מדי לקרוא לסולידריות, כאשר הכוונה היא לסולידריות לא שלמה, אלא רק פיננסית? שורש הבעיה הוא בשינוי הדרגתי בתכנית שמנהלת את האנושות. התכנית משתנה בהדרגה מאגואיסטית לאלטרואיסטית, ודורשת מהאנושות להידמות לה ולהשתתף בכך באופן פעיל. חוסר תיאום עם התכנית מתגלה כמשבר מקיף.

לאנושות ישנה שיטה של לימוד מחדש למען תיאום עם התכנית החדשה. השיטה הזאת נקראת החינוך האינטגרלי. כל עוד שהאנושות מתעקשת, התכנית חודרת לתוך העולם שלנו יותר ויותר בכל צורותיה, ולכן המשבר מורגש בכל יום יותר ויותר. נחכה עד שהמילים על שוויון, זכויות, וכן הלאה, יהפכו מריקות מתוכן, לבעלות משמעות ורצויות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest