דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תכשיר מֵפָתֵחַ מֵאור ההשפעה

תכשיר מֵפָתֵחַ מֵאור ההשפעה

laitman_2010-04-14_7328_u-70.jpg

כל תופעה רוחנית שבתוכנו דורשת את הקידום וההתפתחות שלה, כי הרי האגואיזם שלנו כל הזמן גדל גם בכמות וגם באופי. לכן אנחנו צריכים לחשוב ולדבר על הריקנות, אשר אותה הרגשנו לאחר המגה-כנס שעבר. העיקר הוא להבין בשביל מה זה ניתָן לנו! ולא לשבת ולאכול את עצמנו, שרע לנו מהרגשת הריקנות ושאין לנו כוחות ורצונות.

אין זה מצב מקרי, זהו גילוי של החלל הריקני החדש עבורנו, שבתוכו עלינו לבנות את תכונת הבינה. זוהי תכונה חדשה המתגלה בתוכנו, שנולדת כאילו בחינה חדשה בד' בחינות דאור ישר. השפעה רוחנית שהייתה בינינו, הלכה כעת וגילתה מצב חדש. ואנחנו צריכים לברר: מהו החלל הריקני הזה שנולד בתוכנו?

יש לדאוג שהוא לא יעלם, לשמור אותו ולהתחיל לעבוד איתו! אין אפשרות אחרת להשׂיג השפעה, אלא רק על בסיס הרצון הריקני שזה עתה נולד. זה מתגלה בתוכנו, בינינו, מקום ריק שמסתתר בו הבורא (תחת צמצום א'). כעת אנחנו יכולים למלא את המקום הזה ביחס שלנו בכוונה על מנת להשפיע (חסדים, תכונת הבינה) אז אנחנו נגלה אותו שם!

אם אנחנו נמלא את החלל הריק הזה באור חסדים, הבורא יופיע בו כמו בתמונה שטבלו אותה בקערה עם תכשיר מפתח (בצילום). הוא נמצא שם בחלל הזה ואנחנו רק צריכים לגלות אותו. אם כולנו יחד ננסה להרגיש אותו, בהדרגה נגלה אותו. וביחידות לא ניתן לעשות כאן דבר. הבורא אינו מתגלה באופן אינדיבידואלי, אלא רק במאמצים הדדיים.

כולנו יחד גילינו את החלל הפנוי הזה והוא שייך לכולנו, למרות שלכל אחד נדמה שהוא חווה באופן אישי את ההרגשה הזאת. אך הוא נולד מפעולה משותפת, וכעת אנחנו צריכים כולנו יחד לעבוד עליו, זאת נקראת "קבלה מעשית".

הגלים האלה שעוברים על כולנו בו זמנית, זה סימן של התקדמות רוחנית. משמע שהכלי העולמי כבר קיים כגוף אחד יחיד, אשר מבצע פעולות משותפות ובו מתגלים החללים הריקים, היכן שתתגלה הנשמה הכללית. זה ממש קרוב!

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 17.08.2010

ראה תוכניות קודמות בנושא:
קיר או דלת לעולם החדש
על גלי הכנסים
יחדיו נעלה גבוה יותר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest