שדה הזוהר באור

העיקר זה לתקן את כל היחס שלנו למציאות ולהבין, שכל המציאות זו השכינה, התגלות הבורא. רק שהיא מתגלה לי עכשיו כטבע הדומם, הצומח, החי, בני האדם, כל העולם הסובב אותי, שנדמה לי שנמצא מחוצה לי. למעשה, כל זה הוא גילוי של הבורא שבינתיים נמצא בהסתרה ובצורה הפוכה ממה שצריך להיות.

וכל התמונה ההפוכה הזאת מוסברת רק על ידי ההופכיות של התכונות שלנו. ואפשר לתקן אותה רק אם מתאמצים להסתכל על המציאות הזאת דרך המורה, הקבוצה הספרים, ההפצה, בכך שמנסים לתפוס אותה כמציאות השלמה, לחפש את מה שחסר לנו להשגת כזה יחס ולהתחזק על ידי הסביבה. אז לאט לאט, על ידי המאמצים שלנו, ש"פרוטה ופרוטה מצטברת לחשבון גדול", אנחנו מתחילים להרגיש שצריכים לתקן רק את עצמנו, וכל מה שנמצא מחוצה לנו, זו השכינה הקדושה או הנשמה.

כל רגע יש לנו הזדמנות לעבוד על המחשבות הרעות והביקורתיות על המציאות, על ההשגחה העליונה, אפילו על עצמי, על התכונות שלי, על חוסר השלמות בפנים או בחוץ כדי לברר אותן, להתגבר ולהכריע לכף זכות. במקרה כזה, תתחיל להתגלות המציאות האמיתית והשלמה.

ואז אנחנו נראה שכל הסטיות משלמות, כל החסרונות שמורגשים על ידינו בכל רגע, הקלקול העצמי והקלקולים של העולם החיצוני, אלה היו סך הכול כוחות שנועדו לחזק ולהגדיל את הקשר של האדם עם הבורא. המציאות מתגלה עכשיו לפנינו כשדה מואר שזוהר בהמון קרני אור, בכל מיני אבחנות של שלמות. כך האדם נפגש עם תכלית הבריאה.

מתוך ההכנה לשיעור, 06.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכול מדוד בצורה מדויקת
כל מה שמתרחש זה לטובתנו
סוף לאשליה או החלפת הפרדיגמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest