דף הבית / המשבר ופתרונו / צרפת בצניחה חופשית

צרפת בצניחה חופשית

דעה: צרפת סובלת מהמשבר יותר מכל חברי האיחוד האירופי, אף שמצבה לא נראה ככזה, היא סובלת מהחמרה גדולה ביכולת התחרותית – התוצרת שלה יקרה הרבה יותר מאשר התוצרת המתחרה מאסיה וארצות אחרות של האיחוד האירופי.

צרפת מהווה איום להישרדות האירו, היא מהווה בעיה ממשית עם המטבע האחיד, בשל חוסר המסוגלות של המדינות בעלות מחיר עלות גבוה של התוצרת לתקן את המטבע שלה, כדי שהתוצרת שלה תישאר בעלת יכולת תחרותית בשווקים העולמיים. אפילו התיירות סובלת מהמחירים הגבוהים שבצרפת.

המשבר הזה עוד מעט יגדל לכדי פאניקה. הסיכויים לכך שצרפת תוריד את עלות כוח העבודה ב-30%, מה שדרוש לצמיחה הכלכלית, שווים לאפס.

את הרפורמות ניתן לחולל רק כשהכלכלה צומחת והאזרחים מרוצים מהעתיד, מה שמהווה את ההיפך הגמור מה"מרה השחורה" המתפשטת היום בצרפת. ככל שהיא תישאר בדרך הזו, כך קריסת מערכת "גוש האירו" תהפוך לאפשרית יותר.

הערתי: מכבש ההתפתחות האבולוציונית דוחק בצורה תקיפה את כל האנושות להכרת מערכת הקשר ההדדית הכללית החדשה.

אנחנו חייבים לגלות באיחוד שלנו את התכונה "להשפיע", מבלי לבטל את התכונה "לקבל", אלא מעליה.

במקרה כזה אנחנו נהיה בעלי שתי התכונות יחד ונוכל בתוך ההופכיות וההשלמה שלהן לגלות עבורנו את תכונת הבורא.

רק בקשר בינינו אנחנו יכולים להימצא בשתי התכונות ההפוכות (הרצונות, הווקטורים): בתכונה הטבעית – לקבל, או בתכונה הנרכשת – להשפיע.

אנחנו מפתחים אותן כשני מישורים: המישור התחתון, הרצון לקבל, המתפתח על ידי גילוי ה"רשימות" השבורות בצורה טבעית, ואת המישור העליון אנחנו מפתחים על ידי המאמצים שלנו. מיקומם היחסי הזה נקרא "אמונה (השפעה) למעלה מהדעת (קבלה)".

ידיעות קודמות בנושא:
צרפתי עשיר עשיר יותר מהעני פי 205
צרפת מתדרדרת
אירופה תתפרק אם נמשיך באותה הגישה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest