דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עלייה מעל העולם המדומה

עלייה מעל העולם המדומה

האנושות עולה בהדרגה לכזאת רמה, שבה יהיו חשובים עבורה דווקא הקשרים הרוחניים. תחילה אנחנו נתחיל להרגיש עד כמה כל אחד מאיתנו משפיע אנרגטית זה על זה, אחר כך באופן מידעתי ואחר כך גם רוחנית.

אנחנו התפתחנו מהטבע הדומם לצומח, מהצומח לחי. בדרגת החי אנחנו התקדמנו בהתפתחות שלנו בצורה אופקית, והאגו שלנו העלה אותנו בהדרגה יותר ויותר למעלה, ועכשיו הוא מוציא אותנו למדרגה הבאה שאין לה שום קשר לעולם הגשמי.

לכן, כאשר אנחנו נתחיל להתחבר בינינו ולהרגיש את הקשר האינטגרלי, אנחנו נתחיל לעלות מעל לאגו, בכך שניצור מערכת הדדית של קשר אינטגרלי, ובהדרגה ייעלמו הרצונות שקשורים עם הגוף שלנו. את החלק הבהמי שלנו אנחנו פשוט נאכיל, כמו שמאכילים בהמות, כלומר נמלא אותו בצורה רציונלית בכל הנחוץ.

באותה המידה שאנחנו נגלה את עצמנו יותר ויותר בקשר ההדדי הזה, אנחנו פתאום נתחיל להרגיש כוחות שפועלים הדדית ביניהם וממלאים את כל החלל.

אנחנו נרגיש את החלל הזה כקיים בצורה וירטואלית, ואילו את הגוף שלנו, יחד עם כל הצרכים הגשמיים שלו, אנחנו נרגיש בדרגה נמוכה יותר, כמו חיית בית שחיה יחד עם האדם. כלומר, בדרגה הרוחנית אני קיים בקשר עם האחרים, כמו "אדם", ואילו הגוף הבהמי שלי קיים בדרגה אחת למטה יותר.

לאט לאט אנחנו נגיע לכזה קשר, שנתחיל להרגיש באופן ברור שהקשר ההדדי הווירטואלי שלנו עד כדי כך עולה בערכו מעל לקיום הפיזי שלנו, שהקיום הפיזי מתחיל להיעלם מהרגשתנו.

ואנחנו נראה, שלמעשה, העולם שלנו הוא מדומה ומלאכותי ולא קיים שום חומר דומם, צומח או חי. זה רק היה נדמה לנו בחושים הגשמיים שלנו, כדי שאנחנו נתחיל באמת לראות את העולם בקשר הדדי אינטגרלי רוחני!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "סודות האדם", 03.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
סדר הזמנים של התקשורת האנושית
טעם של רגשות חדשים
"אנחנו" זה איבר חישה חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest