דף הבית / המשבר ופתרונו / הכרה הדרגתית במצב ללא מוצא

הכרה הדרגתית במצב ללא מוצא

דעה: (נ. רובין בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס): תעצרו! תחשבו שוב! ההקלה הכמותית (QE – Quantitative easing) הביאה לשימוש לא יעיל בהון, יכולת לעוות את השווקים ולגרום לסיכונים חדשים. כאשר הממשלה מבצעת הלוואות, היא לוקחת כסף מהילדים שלנו, אנחנו מצמצמים את ההכנסות של הדורות העתידיים. צריך באופן דחוף להפסיק לספק כספים זולים, אחרת צומח הניפוח של בלון חדש.

הולנד וגרמניה נעות לעבר המיתון. במדיניות המוניטרית של הבנק המרכזי של אירופה אין אחדות באסטרטגיות. אפשר לברוח מהחוב שלך, אך אי אפשר להסתתר מפניו, ובדיוק מציאות כזאת תעמוד בפני אירופה בשנת 2013.

והנה התקווה! מדינות מסוימות עדיין אפשר להציל, אם יפסיקו לנפח את בלון החובות, שיותר ויותר קשה להסתירו. אולם הכלכלנים אינם מאמינים שאפשר להביא את הפוליטיקאים למצב הגיוני. אנחנו חיים בעולם קפיטליסטי ללא הון ושווקים חופשיים.

הערה: לפחות מתחילים להבין שצריך לשנות משהו (אפילו לא את מה שצריך). ההכרה בכך, שחלקם מבינים את הצורך בשינוי וחלקם אינם מבינים, זה כבר הישג. אבל ההכרה האמיתית צריכה להיות בצורך באינטגרציה מלאה של האנושות, כמו שנקבע על ידי הטבע (האבולוציה) התנאי (המטרה הסופית) של ההתפתחות שלנו.

להשיג את זה אפשר רק על ידי תכונת האיחוד, הכוחות המאחדים שמתגלים ביגיעה להתחבר לפי שיטת הקבלה. הטבע הוא אינטגרלי בשלושת הרמות שלו: הדומם, הצומח, החי. האדם, המתפתח מרמת החי, צריך לגלות את הצורך בשילוב בתוך התמונה הכללית של הטבע, כמו החלק האינטגרלי הגבוה שלה.

ידיעות קודמות בנושא:
האנליסטים של האו"ם הכירו במיתון
הבועה בינתיים  מתנפחת…
מלכודת? לא! פריצת דרך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest