דף הבית / המשבר ופתרונו / מלחמות מטבעות עולמיות

מלחמות מטבעות עולמיות

 ידיעה: המשבר שבר את כללי ההגינות הישנים, מדינות פותחות במלחמת מטבעות ללא בושה, כדבר הנחוץ לכלכלתן. מתרחשת התרחבות בלתי נשלטת של יתרות הבנקים המרכזיים ונגרם נזק עצום לכלכלה העולמית, והמשחקים ב"לנשל את השכן" אינם מועילים. הבנק המרכזי של אירופה הוא אחד הבנקים הגדולים בעולם שבינתיים אינו משתתף במשחקים אלו ומשלם על כך בהתחזקות מחיר האירו. בפורום הכלכלי בדאבוס, מלחמות המטבעות היו הסעיף העיקרי על סדר היום.

קיימים אינספור מחקרים בנושא: מדוע המדיניות של "לנשל את השכן" מזיקה לכולם. אולם המדינות נשאבות בזו אחר זו לתוך המשחק הזה, שמהווה איום רציני לכלכלה העולמית. והגרוע מכל הוא, שהתהליך הזה לא מתקבל ברצינות ברמה הבינלאומית ואינו מופיע על סדר היום אצל ארגונים בעלי השפעה.

התייחסותי: קוצר ראייתו של האגו פשוט מדהימה, והיא תדהים אותנו שוב ושוב. כי היא מעוורת את האדם ומאלצת אותו לבצע פעולות לגמרי לא הגיוניות. גם אם האגו שולט באנשים לכאורה הגיוניים, הם הופכים להיות העבדים שלו, מתרברבים ונכנעים להוראותיו. זהו שוק דאבוס. רק היכרות עם החינוך האינטגרלי וחכמת הקבלה תצליח בהדרגה להכניס קרן אור לתוך ממלכת החושך של האגו בכל אחד מהם.

ידיעות קודמות בנושא:
העולם בדרך למלחמת מטבעות
העולם באפלה
כל העולם הופך להיות זהה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest