דף הבית / אהבה / זוגיות / חברות חזקה היא בסיס ליחסים רומנטיים

חברות חזקה היא בסיס ליחסים רומנטיים

חוקרים מאוניברסיטת אינדיאנה: על משך היחסים הרומנטיים משפיעים לא יחסי המין, אלא חברות חזקה – היא המפתח ליחסים רומנטיים ארוכי טווח, היא עוזרת להקים יחסים מלאי אהבה, ובנוסף לכך, גורמת לסיפוק מיני. התברר, שלאנשים שמנסים לספק את הצרכים או הרצונות האישיים דרך יחסים עם בן הזוג, יש פחות סיכוי להחזיק לטווח ארוך.

ידוע, כי בעיות ביחסים גורמות לרגשות שליליים, יוצרות תחושה של חוסר ביטחון ומחמירות את המצב הבריאותי. אולם החברות עצמה היא אחד המאפיינים שמגדירים את המושג "אהבה". מעבר לכך, המחקר הראה, כי בני זוג שהם חברים טובים, יותר מסופקים מינית בתוך היחסים שלהם. צריך גם לציין, שמערכות יחסים שהדגש העיקרי שלהן הוא על חברות, קרוב לוודאי לא ייפרדו, לעומת מערכות יחסים שחיי מין או ערכים חומריים הם בעדיפות יותר עליונה. במחקר, אלה שהציבו בראש סולם הערכים את החברות, ולא את המימוש העצמי, האהבה או המין, היו הרבה יותר מסופקים מהיחסים שלהם עם בן הזוג.

הערה: חכמת הקבלה מגדירה את האהבה לא כמילוי הרצון שלי, אלא כמילוי הרצון של השני. כמו אימא שמאכילה את התינוק, היא מקבלת תענוג מהמילוי שלו. יחס כזה לבן הזוג נקרא "אהבה". וכל שאר היחסים, הם ניצול גלוי או נסתר של בן הזוג.

ידיעות קודמות בנושא:
הנוסחה ליחסים מושלמים של בני זוג
האם יש אהבה בעולם הזה?
בדרך אל האהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest