דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להבין את חוקי הטבע

להבין את חוקי הטבע

בכך שמלמדים את האדם את החוקים האינטגרליים, אנחנו צריכים לעשות ממנו מדען קטן. הוא חייב להבין היכן הוא נמצא, מה באמת מסובב את העולם, באיזה אופן הטבע מממש את הכול. אנחנו נמצאים תחת הטבע, לא מעליו ולא מחוצה לו. מהיכן אנחנו הופענו, אם לא כתוצאה מהתוכנית והתכנון שלו? ואנחנו רואים שהתוכנית והתכנון האלה קיימים.

פעם אנשים חשבו שהכול מתרחש באופן מקרי או ששייכו את זה או לאלוקים, או למשהו אחר. אבל האם בטבע ישנה מקריות? – הכול נקבע. אין שום מקריות! אנחנו סבורים שיש משהו מקרי, מפני שרואים רק מחצית מהתופעה, ואילו את החצי השני, לא רואים.

בטבע קיימים קשרים, חוקים רציניים ענקיים. ואנחנו קיימים בתוכם, הודות להם. ופתאום, מי שחי בתוך החוקים האלה והם מחזיקים אותו, אומר: "הם לא קיימים". האדם אפילו לא מבין עד לאילו שטויות הוא מתדרדר, ויחד עם זה מתאר לעצמו שהוא חכם.

איך אתה יכול להיות מעל לטבע? מי אתה בכלל?! איזה אדם קטנטן על קצה גלקסיה מזערית. אני מבין, שלילד קטן נדמה שהוא גדול. אבל אם נביט על עצמנו מהצד, אז מי אנחנו, מה אנחנו?! תראו מה עושה עם כולם איזו סערה או צונאמי!

אנחנו גדולים רק בדבר אחד, להכין נשק נגד עצמנו. בשום דבר חוץ מזה. במה אנחנו יכולים להתגאות?! מה אנחנו יוצרים?! שום דבר טוב. הכול רק כדי להשמיד את הסביבה הסובבת אותנו ואת עצמנו!

איפה עוד ניתן לראות בטבע כזאת נטייה, כזאת תנועה?! איזה שׂכל יכול להיות לאדם אם הוא פועל בניגוד לקיומו?! אנחנו גרועים יותר מהחיות.

החיות דואגות לעצמן בצורה אופטימלית, נורמלית, קיימים בהן חוקי טבע אינסטינקטיביים. ואילו לנו הטבע נתן שׂכל נוסף, רצונות נוספים, ואנחנו משתמשים בהם רק להשמדה עצמית. איזה שׂכל יש לנו? הפוך! האגואיזם שלנו הורג אותנו.

שׂכל, זה מחקר אובייקטיבי של העולם הסובב וקידום של עצמך להתאמה לעולם הזה, למצב אופטימלי עימו.

מתוך שיחה עם ואלריה חצ'טוריאן, 27.11.2012

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest