דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התגלות הקשר ההדדי

התגלות הקשר ההדדי

laitman_2012-12-07_09.jpg

מתוך הכנס בנובוסיבירסק, שיעור מס' 5

החל מזמנינו והלאה, אנחנו נצטרך להתקדם באופן עצמאי. וכאן מתגלה נקודה מעניינת מאוד. עד לרגע מסוים אני הרגשתי, בזמן שלימדתי את התלמידים שלי לפי אותה השיטה שלימדו האבות הרוחניים שלנו, שאני לגמרי משפיע עליהם.

אבל בזמן האחרון מתגלה, שללא תמיכה, ללא קשר, ללא עבודה כללית משותפת, אני כבר לא יכול ללמד אתכם. לשם כך דרושים לי מאמצים מצד התלמידים, העזרה שלכם, העבודה המשותפת, הם הכרחיים. אם יהיה מצידכם רצון, חיסרון, אז אני אוכל לדבר ולהסביר בצורה נגישה. אם יהיה מאמץ, אז בהתאם אליו אנחנו נתקדם קדימה. כלומר, כאן כבר מתבצע תהליך מדויק של התיקון. לזה אנחנו הגענו.

התברר, שאנחנו תלויים זה בזה. לכן אני פונה לכל הקבוצה העולמית, מפני שלא אוכל לעשות שום דבר לבד. אם בעבר אני דחפתי אתכם ויכולתי לעשות משהו, אז עכשיו הכול נסגר: הרצון הכללי הופך להיות באמת למשותף ובו מתגלה החיבור והליכוד.

זה עדיין לא ההישג שלנו, כי בינתיים הכול מתרחש ללא כל קשר לרצון שלנו. אבל אנחנו צריכים להבין, שרק על ידי מאמץ כללי משותף, גם שלכם וגם שלי, אנחנו נוכל להתקדם קדימה. יופיעו אצלנו אפשרויות חדשות לבטא את הרעיונות שלנו, הסברים חדשים, ואף על פי שהשיטה נשארת אותה שיטה מפני שהכול נובע מאור וכלי, תופיע צורה חדשה של הגשתה והכרתה, הרגשתה. לכן אני מאוד מבקש מכם להיות יותר פעילים, להשתתף יותר בהכול, להתחבר לשיעורים. ההתקדמות הכללית תלויה אך ורק בפעולות המשותפות שלנו!

בואו נפתור יחד את הבעיה הזאת, כי פעולות התיקון אפשריות רק על ידי מאמץ על עצמנו, שמכוון לדיכוי האגו שלנו והתעלות מעליו בתכונה ההפוכה! אם אין מאמץ, אז גם אין תיקון.

אבל בשום פנים ואופן אסור לבטל את האגו, חייבים להתעלות מעליו. לדכא את האגו, זה אומר, לא לאפשר לו לפקד עלינו, אבל יחד עם זה להרגיש אותו, לחיות איתו ולהתעלות מעליו במעשים שלנו. העבודה הזאת צריכה להיות מכוונת רק לקבוצה שלי, העולמית, ולבורא.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס בנובוסיבירסק, 09.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מורה, זה חבר בכיר
יש צורך באיזון נכון בעבודה
כאשר נגמרות המילים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest