דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להתגבר על דעות קדומות

להתגבר על דעות קדומות

מתוך הכנס בנובוסיבירסק.

שאלה: רוב בני האדם מתייחסים לחכמת הקבלה עם דעות קדומות. איך אפשר לבנות בצורה נכונה את ההפצה באינטרנט, אם אדם שנכנס לאתר שלנו מייד מבין שיש לו עסק עם חכמת הקבלה, אי אפשר להסתיר את זה?

תשובתי: זה נושא מאוד רגיש. בעיה כזאת קיימת אצלנו בכל העולם. אנחנו "נתפסים" כלומדי קבלה, ובשום מקום בעולם זה לא מתקבל בברכה. אני לא יודע איך אפשר לנפץ את הקיבעון של החשיבה האנושית.

אפילו אצלנו בישראל קיימת דחייה גדולה, אי קבלתה של חכמת הקבלה. אם אנחנו יוצאים החוצה עם החינוך האינטגרלי, אז מקבלים אותנו בברכה, אבל ברגע שמגלים שאנחנו קשורים לחכמת הקבלה, אז מייד מסרבים לנו ודוחים אותנו. אנשים רציניים ומשכילים הופכים פתאום פרימיטיביים לגמרי, בכך שסבורים שזה כישוף וכוחות טומאה. וממש כלום לא עוזר, הם אינם יכולים להתגבר על הפחד שלהם.

רק זמן, בקשה לבורא ומאמצים בלתי פוסקים שלנו, יתנו בסופו של דבר דחיפה לעסק הזה. אני חושב שחסרים לנו מאמצים משותפים לנסות ללא הפסקה ובמקביל לבקש שמלמעלה יעזרו לנו להשתנות, ואז הכוח הפנימי של האור ייצור תנאים חדשים. כאשר המאמצים החיצוניים שלנו והבקשה הפנימית לעזרה של האור יפרצו דרך האגו ויזמינו בו לפחות איזה שהם ניצנים של השתוקקות למטרה, אז לאנשים כבר לא תהיינה דעות קדומות.

מתוך שיחה עם קבוצות אזוריות בכנס בנובוסיבירסק, 09.12.2012

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest