דף הבית / משבר עולמי / כוחו של קולקטיב: אלטרואיזם יציב

כוחו של קולקטיב: אלטרואיזם יציב

מחקר: בקטריות (חיידקים) עמידות לאנטיביוטיקה מהוות בעיה גדולה עבור הרפואה המודרנית. נציגים בודדים של האוכלוסייה הם לא עמידים לתרופות, אבל האוכלוסייה בכללותה כן עמידה.

תחת ההשפעה של האנטיביוטיקה, מופיעים כמה חיידקים (בקטריות) "עמידים". הם עמידים להשפעתה של האנטיביוטיקה, לא רק שהם עמידים בעצמם, אלא הם גם מסייעים לחיידקים אחרים לשרוד, בכך ש"זורקים" את האנטיביוטיקה החוצה.

הם עובדים למען כולם, אך גורמים בזה נזק לעצמם, זה מאט את גדילתם העצמית. זוהי התנהגות אלטרואיסטית, עדות נוספת לכך שיצורים חד תאיים חיים בקהילות מאורגנות היטב. לקהילות הללו יש אוסף אמצעים נרחב של עמידות נגד השפעת האנטיביוטיקה.

תגובתי: שום דבר לא יעזור לבני אדם נגד המחלות, הן כולן תוצאה מהפירוד שלנו. עד שאנחנו לא נתחיל לפעול כמו החיידקים (הבקטריות), יחד, אנחנו לא נתגבר על המחלות. וכך זה בכל דבר בעולם. חיבור ואיחוד בכל הרמות, זו המגמה של כל חלקי הטבע, ואם איננו מסכימים לכך, אז אנחנו מפסידים בכל תחומי החיים שלנו. אנטיביוטיקה לסוגיה השונים לא תעזור! כדי להיות בריאים, יעזור רק אם אנחנו בעצמנו נהפוך להיות יותר מלוכדים, מאשר החיידקים. כי כל גילוי של הרע, הוא כדי שאנחנו נתעלה מעליו.

ידיעות קודמות בנושא:
נמצא, כי לחיידקים יש תפקיד חברתי
תאים סרטניים לא בודדים אלא חברה
שיתוף פעולה מעל תחרות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest