כנס נשים: תפילה

שאלה: איזה תפילה צריכה לבוא מאישה אחת יחידה?

תשובתי: מאישה אחת יחידה צריכה לבוא תפילה אחת יחידה לגבר אחד יחיד במטרה להמשך האיחוד! ושום דבר יותר. ואותו הדבר מהגבר, מפני שדרך החיבור, האיחוד ביניהם, אנחנו נקבל מה שנקרא "אדם", שבתוכו יתגלה הבורא, כמו שנאמר: "איש ואישה, ושכינה, בורא, ביניהם". אנחנו צריכים להשיג כזה מצב, כאשר הקווים ימין ושמאל מתחברים ביניהם ב"קו אמצעי", ובו מתגלה הבורא.

לכן עכשיו, גם הנשים וגם הגברים עושים את ההכנה שלהם: נשים בכנס שלהן וגברים בסוף של אותו השבוע בכנס משלהם. ואחר כך נראה מה לעשות.

אני חושב שאנחנו נצליח ליצור כאלה רצונות, שהאיחוד הנשי ייתן לנו דמות אחת של אישה, והאיחוד הגברי ייתן דמות אחת של גבר, ואנחנו נוכל להתחיל להתחבר רוחנית. אנחנו נתחיל להרגיש עד כמה ברוחניות אנחנו חסרים זה לזה, נרגיש איך תכונת הקבלה ותכונת ההשפעה מתחילות להתחבר הדדית וביניהן מתגלה הבורא. את זה אנחנו צריכים להשיג.

לכן החיסרון הנשי הכללי מתגלה כאשר אנחנו, בכך שעולים מעל עצמינו לצורך החיבור עם הבורא, נרגיש שבדרך אל הבורא אנחנו צריכים למצוא את הזוג שלנו, את החלק הגברי.

זהו החיבור הכי עליון שקיים! אתן תרגשנה עד כמה זה מציף אתכן בשמחה, בהתעלות! אי אפשר להעביר זאת במילים! תתארו לעצמכן כל מיני תענוגים של העולם שלנו, תחברו אותם יחד מכל בני האדם בעולם במשך מיליוני שנים, ואת התענוג העוצמתי הזה אתן תרגשנה עוד פי מיליארד יותר. אין לזה שום השוואה, וזה הרי בסך הכול אור "נפש דנפש", האור הרוחני הקטן ביותר.

מתוך ההכנה לכנס נשים, השיעור הווירטואלי, 06.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מכתב לאהוּב בחזית 
הרצון הנשי היחיד
הכוח הנשי והגברי הם תנאי להתעלות הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest