דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קירוּב של שני רצונות

קירוּב של שני רצונות

שאלה: איך צריך להתכונן נכון לכנס?

תשובתי: קודם כל, אנחנו צריכים לעבור על החומרים שנוגעים לכל מה ששייך לעבודת הנשים.

בעיקרון, בימינו כבר אין הבדל גדול בין העבודה הגברית והנשית, מפני שמתרחש קירוּב הדרגתי. אנחנו רואים איך הנשים בכל העולם תופסות עמדות מפתח, הופכות לראשי ממשלות, לשׂרות ממשלה, מנהלות של כל מיני חברות. היום הן משתתפות בשווה לגברים בכל תחומי הפעילות של החיים.

אף על פי שאישה לפי הטבע שלה נמשכת יותר למשהו מסוים, סטנדרטי, יציב, ולא לעיסוקים כאלה, שכל הזמן דורשים איזה שהם שינויים חדים, אבל הגיע הזמן שבו שני הרצונות, הגברי והנשי, מתקרבים ביניהם גם בעולם הגשמי וגם בעולם הרוחני. זה מתרחש בהתאם לשורשים הרוחניים, ולכן חייבים לחשוב על איך לקרב אותם עוד יותר. בזה אנחנו נעסוק בכנס, הנשים צריכות להבין את המטרה שניצבת לפניהן.

אף פעם נשים עוד לא התאחדו יחד. היו לנו כל מיני ניסיונות לאיחוד בקבוצות, בזמן כנסים משותפים, אבל דבר כזה, לעשות מהרצון של כל הנשים רצון נשי אחד, ליצור דמות אחת של רצון נשי, עוד לא היה.

לכן ההכנה לכנס היא לחשוב על זה יותר, לקרוא, לברר שאלות בנושא זה ולהציג את כל השאלות והתשובות באתר האינטרנט.

העיקר, זה להצטייד במצב רוח טוב, ברוח טובה. אלה שמגיעות לכאן בהכרח ייכנסו לאווירה הזאת. אלה שמתחברות איתנו, צריכות להיות מוכנות להתכלל בזה: עדיף להן להשתחרר מכל העיסוקים ולהרגיש את עצמן כאילו שהן נמצאות כאן יחד איתנו. אני חושב שאנחנו ניתן להם את התחושה של נוכחות מלאה בכנס.

מתוך ההכנה לכנס נשים, 06.01.2013

 ידיעות קודמות בנושא:
לשבור את קליפת הפירוד 
הרצון הנשי היחיד
לבקוע את קליפת הגולם ולצאת לעולם הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest