דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חובה כלפי האנושות

חובה כלפי האנושות

שאלה: תסביר בבקשה, מדוע אתה כמקובל שמוביל את כל העולם לתיקון, בכל זאת מקדיש תשומת לב מיוחדת ליהודים ולישראל? האם חכמת הקבלה, שיטת התיקון הכללי, אינה מחייבת אותך ולהיות יותר בין לאומי?

תשובה: אני אומר לך בוודאות, אני פועל רק מתוך הצורך בתיקון הכללי האינטגרלי של העולם, אני רואה את החיבור הכללי, ברצון האחד לגלות את הבורא בתוכנו, כמטרה. יתר על כן, הבורא מתגלה דווקא ברצונות של אומות העולם. אך הגילוי עצמו מתרחש דרך אלה שבגלגולים הקודמים כבר היו בהשגה, והם היהודים של היום, אף על פי שהם בעצמם אינם יודעים על כך.

למען תיקון העולם צריך להביא אותם, עד כמה שניתן, ללימוד חכמת הקבלה. מי מביא אותם אליה? – כל אלה שמתגלה בהם ה"נקודה שבלב" – גם יהודים, גם לא יהודים – חברי הקבוצה הקבלית העולמית "בני ברוך". הלימוד שלהם מושך את "האור המקיף" (אור שמתקן את האגו) אליהם, ודרכם – ליהודים, ומהם – לכל האנושות, דרך הרשת הפנימית שמקשרת את כל הבריות למערכת האינטגרלית האחידה.

לכן אומות העולם מרגישים בתת- מודע שיש ליהודים איזשהו סוד (קונספירציה), ושהם מהווים את הסיבה לסבל בעולם. לכן, צריך לקרוא ליהודים, שנושאים בתוכם את הגנים של העולם הרוחני ("רשימות") עוד מאותה התקופה שהם היו בהשגת העולם הרוחני, ועד לנפילתם מאותה הרמה לפני 2000 שנה, לממש את חובתם בפני הבורא והאנושות.

ראו ההסבר של בעל הסולם ב"הקדמה לספר הזוהר", סעיף 60.

ידיעות קודמות בנושא:
תיקון מתוך נחיצות פנימית
הדרך של הקבוצה העולמית
ממלכת משיח – רעיונות לתיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest