דף הבית / כלכלה / כסף / משבר האיחוד האירופי מתחיל להיות רבגוני

משבר האיחוד האירופי מתחיל להיות רבגוני

ידיעה: כנס התקציב של האיחוד האירופי נכשל. מנהיגי 27 המדינות בילו בבריסל יומיים לריק. הם לא הצליחו לאפיין את התכנית הכלכלית של האיחוד לשנים 2014-2020. תמונת אי הסדר רבגונית ורב צדדית. תמונה זו אינה מוגבלת רק לקונפליקט בין שתי החזיתות – המדינות התורמות לתקציב של האיחוד האירופי והמדינות שמקבלות מענקים וקצבות.

דיוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה: "בריסל ממשיכה להתקיים כמו ביקום מקביל, הגיע הזמן שמוסדות האיחוד האירופי יתאימו את עצמם לעולם האמיתי, לקצץ במשכורות ובשורת ההטבות של 55 אלף פקידי הממשל של האיחוד. אחזקתם מהווה עד 6% מהתקציב". מנהיגי האיחוד האירופי הביעו נכונות להעניק 10 מיליארד לאזורי העוני וכן 8 מיליארד למענקים בתחום החקלאות, על חשבון קיצוצים בתחומי המדע והתחבורה.

גרמן גרף, ראש סברבנק (בנק ההשקעות הרוסי והבנק הגדול ברוסיה): "בימינו, לאיחוד המטבעות האירופי אין עתיד, בטווח הרחוק לא ניתן להציל את גוש האירו על כל מדינותיו".

התייחסותי: ברור לכולם, שלא ניתן להציל את גוש האירו, אבל לא ברור לכולם מה לעשות! עדיין לא מאוחר מדי להכניס את החינוך האינטגרלי ולהכין את החברה הרבגונית לאינטגרציה, אחרת, מלחמה תביא אותנו לכך.

ידיעות קודמות בנושא:
מגיע משבר עולמי חדש
שנת 2012 היא שנה קריטית לכלכלה העולמית
המשבר יימשך עוד שנים רבות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest