דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ישראל: בלי חיבור אין עתיד

ישראל: בלי חיבור אין עתיד

נכון להיום בישראל נוצר מצב לא מציאותי. למעשה, מה יכול לעזור לעם ישראל לשרוד על אדמתו? שום דבר. הוא חי על אי בים של שונאים שרוצים "לבלוע" אותו שלא יישאר ממנו זכר.

במצרים למשל התחילו לדבר על הריסת הפירמידות כפי שבאפגניסטן הרסו שני פסלי בודהה ענקיים. מה הקשר היום לפירמידות האלה? מדובר על התרבות העתיקה שהייתה קיימת לפני אלפי שנים. אבל זה לא עוצר את המגמה ההרסנית, אנשים לא רוצים להשאיר שום עקבות חוץ מהדת שלהם. עד היום משתחווים לבודהה, ופירמידות הן בכלל לא נושא של דת ובכל זאת… זה מאוד אופייני וסמלי.

אז כיצד להינצל במצב כזה? בלתי אפשרי. ענן כלשהו עוטף את השכל של הישראלים, הם מניחים שיוכלו להמשיך לחיות במדינה. זה משהו לא מציאותי. מבחינה הגיונית פשוט אין להם סיכוי.

אבל ההשגחה העליונה בינתיים מחזקת תקווה בעם שהוא יוכל להמשיך להיבנות על אדמתו. על ידי זה העם מקבל ארכה כדי לרכוש כוח רוחני ודווקא מהמקום הזה להביא את כל העולם לתיקון.

המשימה הזאת מוטלת עלינו. אנחנו קוראים לעם לחיבור, שיפתור את בעיותיו. והם עונים לנו: "מה פתאום? כיצד אפשר להצליח דרך החיבור? מה זה בכלל וכיצד זה בכלל קשור לטילים שנופלים לנו על הראש?".

אנחנו פועלים בצורה יותר הגיונית מאשר החיים שלהם. בצורה אובייקטיבית רואים חד משמעית שאין כאן שום עתיד. גישתנו שנראית להם "חסרת היגיון", למעשה הרבה יותר הגיונית ואמיתית מהאשליות שבהן מתקיימת המדינה.

נקווה שהאנשים יבינו שבאמת אין שום פתרון במצב הנוכחי מלבד חיבור.

מתוך שיעור על פי ספר הזוהר, 20.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
עוגה מפוררת
אי אפשר במשפחה ללא ויתורים
אם אתה לא בא לעולם, העולם בא אליך

One comment

  1. רב יקר הטיל שהיום פגע בבניין בראשון לציון הוא רחוב וחצי ממני אני כרגע מסתכלת בחלון ואני רואה את האמבולנס והמשטרה, אני פשוט לא מאמינה הידיעה שהטיל היה קרוב לבניין שבו אני גרה והיה יכול לפגוע זה פשוט לא מתקבל על הדעת.
    אני רוצה שתדע שהאמונה שלי בך ובכל בני ברוך עוזרת לי במצבים קשים שכאלה ואני היום הרבה יותר מבינה כמה שאנחנו צריכים להיות מחוברים ולעשות הכל כדי להתעלות ולהגיע למה שבורא עולם הועיד לנו
    אוהבת רחלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest