דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העולם העליון פתוח לכולם

העולם העליון פתוח לכולם

כנס גאורגיה. שיעור מס' 4

אדם שמגיע לחכמת הקבלה, באמת הופך להיות משועבד. אם הוא נכנס לתוך המערכת הזאת, אז הוא באמת משעבד את עצמו. אין בזה שום דבר נורא, מפני שאי אפשר להשיג את השיטה הזאת בצורה אחרת. אם אתם תבואו למומחים מיוחדים ביוגה או בכל שיטה אחרת, יגידו לכם את אותו הדבר: אם אתה רוצה להשיג את החכמה שלנו, את הטכניקה שלנו, את השיטה, אז אתה חייב להתנתק זמנית מכל שאר הדברים, אחרת אתה לא תוכל להרגיש אותה לעומק.

דרך אגב, בחכמת הקבלה, זה לא עד כדי כך מחמיר כמו בשיטות האחרות, מפני שלא מנתקים את האדם מהעולם הזה: הוא חייב להיות נשוי, ללדת ילדים, לעבוד, להיות מחובר עם העולם, לא להתנזר, לא לעשות דיאטות, לא לעשות כל מיני תרגילים פיזיים מיוחדים, נשימות, פוזות. הוא צריך להיות אדם רגיל לגמרי בעולם הזה. לא נדרש ממנו שום דבר חוץ מדבר אחד ויחיד, התכוונות והשתוקקות פנימית למטרה. וזה דווקא התנאי הכי קשה, אבל בעיקרון התנאי היחיד.

כל השאר אינו חשוב. לא חשוב מה אתה אוכל, מה אתה שותה, איך אתה חי, במה אתה עוסק, כמובן, אם זה רק לא התנהגות אנטי חברתית. אדם יכול להיות אינטליגנטי, יכול להיות פשוט, לא משנה. בהשגת העולם העליון אין שום חשיבות לא לגיל ולא לרמת ההשכלה. היא פתוחה לכולם לחלוטין! האדם אינו מוגבל בשום דבר.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בגאורגיה, 08.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האגואיסט הגדול ביותר
חכמת הקבלה אינה דורשת מאיתנו הגבלות
אל תענו את עצמכם לשווא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest