דף הבית / חינוך, ילדים / הטעות של אירופה

הטעות של אירופה

אני בטוח שאירופה בכל זאת תכוון את עצמה לאינטגרליות, מפני שהיא לאט לאט מתכופפת תחת ההכרח ללכת לאיחוד ולא לפירוק. אף על פי שזה מאוד קשה, כי הרי אירופה זה הרבה מדינות שכל הזמן נלחמו זו בזו, אבל אני חושב שאין להן ברירה אחרת, ולפני האיום של הפירוק הנוראי הכללי שעלול להופיע ביניהן, הן בכל זאת ייכנעו, כלומר יכופפו את האגו שלהן, ויתחילו להבין את זה. בסופו של דבר, אותו הדבר יתרחש בפוליטיקה של אמריקה, רוסיה, סין המזרח התיכון וכולי.

כך באופן הדרגתי פועלים בנו הכוחות של הטבע, ואני חושב שהם יביאו אותנו לאינטגרליות.

אבל הדבר הרצוי ביותר הוא, שאנחנו נכיר במצבינו ונדחוף בעצמינו את עצמינו לזה, נוביל, נסכים עם זה. כי אם אנחנו יודעים שבעולם האינטגרלי והגלובלי חייב להיות שיתוף פעולה מלא, אז מדוע אירופה צריכה להתנגד בעקשנות ולא ללכת לקירוב מלא?

הם גם ככה כבר עשו בעבר טעות כזאת, כאשר מבלי לחשוב על החינוך האינטגרלי, החלו לאחד את השווקים שלהם, את הארנקים וכולי, באופן אגואיסטי ולא באמת למען האיחוד הכללי המשותף. הכניסו את עצמם לשנים רבות של בעיה כזאת, ועכשיו צריכים להשתנות ולבנות את עצמם מחדש. ואף אחד לא יוכל להיפטר מהשיתוף הזה, לא העני ולא העשיר.

עם כל יום נוסף האנשים צריכים יותר ויותר להרגיש שהם אינם יכולים לעשות כל מה שבא להם, הם צריכים ללמוד את האינטגרליות של הטבע ולהיכלל בתוכו, כלומר לדכא את האגו שלהם.

מתוך תוכנית מס' 2, "בניית סביבה חברתית", 25.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שגלגלי השיניים לא יחרקו ולא ישברו
קריסתו של האיחוד האירופי
אירופה מתאחדת?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest