דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה, זה מגע פנימי בין הנשמות

קבוצה, זה מגע פנימי בין הנשמות

שאלה: מה נחשב לקבוצה?

תשובתי: אפשר להחשיב גם כקבוצה את אותם עשרה אנשים שאיתם אני יושב ומברר את היחסים שלנו.

כמו כן, ניתן להחשיב כקבוצה את אותן עשרות הקבוצות שמתאספות בכנסים. נניח, שבכנס היו כ- 130 קבוצות. זה גם כן סוג של קבוצה, שעבדה על אותה המשימה, על אותן השאלות, ולכן לכל המשתתפים היום בהתאם לכך אותן המחשבות, אותן השאלות, אותן המטרות. זה לא משנה שהם דיברו בשפות שונות, מפני שהם עסקו באותו הדבר: שיתפו יחד פעולה בהדדיות, עזרו זה לזה, היו בשדה אחד.

השדות הרגשיים והשׂכליים שלנו מצטלבים, הם עובדים במשותף, כך אנחנו משפיעים זה על זה. מה גם שלשדות האלה אין חוק של סילוק והתרחקות, כמו שיש לכל שדה פיזי, שהולך וקטֵן בהתאם למרחק בריבוע: התרחקת בשני מטר, זה אומר, שהמתח, האור או כל מיני הקרינות נהיו קטנים פי ארבעה. וכאן לא. השדות של הרצונות אינם קטֵנים.

לכן אם אדם אחד נמצא בבוסטון והשני באלסקה, והשלישי בקנטאקי, והרביעי באוסטרליה, אז, בכל מקרה, כולם יחד זו קבוצה, אם הם רק יכולים להיכנס למגע פנימי, שאותו הרגשנו באופן חלקי בסדנאות של הכנס. אם הם הרגישו את המגע הזה, אם הם יכולים ליצור, להוליד, לפתח אותו שוב בתוכם, כמו שנושפים על גחלים, אז הם יכולים, דווקא הודות ל"מרחקים", כלומר לכל ההפרעות שמופיעות, להתעלות מעליהן למצב הזה וכבר להיות בדרגה רוחנית טובה.

מתוך השיעור הווירטואלי, 23.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
גלגל הצלה לטובעים בים של האגואיזם
אתה לא לבד!
האם יש לי קבוצה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest