דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תכונה נפלאה של איזון

תכונה נפלאה של איזון

כל כנס מהווה ציון דרך מסוים, מדרגה מסוימת בעלייה הרוחנית שלנו, כאשר אנחנו בהדרגה מתחילים להרגיש מה זה אומר איחוד, דבקות, חיבור, שזה מה שההתפתחות שלנו דורשת מאיתנו.

בסדנאות, בשיעורים, ובמיוחד בכנסים, אנחנו כל פעם עושים פריצה קדימה ועוברים עוד מדרגה שמקרבת אותנו אל הכוח הגדול, הכוח האלטרואיסטי של הטבע.

מתוכו אנחנו בתורינו, מתחילים להשיג את האגו שלנו. אנחנו מתחילים להבין את המשמעות של הטבע שלנו, מפני שעל ידי שליטתנו בכוח האלטרואיסטי החדש, ועל ידי זה שמתחילים להשיג, לגלות כנגדו את המשמעות, את העומק הפנימי של הכוח האגואיסטי, אנחנו רואים, עד כמה גדולים ונפלאים שני הכוחות האלה אם משתמשים בהם בצורה נכונה. על ידי הלימוד של שני הכוחות בו זמנית, אנחנו בעזרתם מתחילים לראות את עומקו של הטבע: את המרכיבים של הדומם, הצומח והחי שלו, וכמו כן את הדרגות הבאות של הטבע.

איך אנחנו יכולים להשיג את המשך הגדילה, על ידי זה שממשיכים לפתח את שני הכוחות האלה באיזון? הכוחות האגואיסטי והאלטרואיסטי ימשיכו לגדול בנו, אבל מה נמצא שם הלאה מעבר לאופק, כלומר מעבר לדרגת ה"אדם"?

נניח, שאנחנו איזנו את כל זה בתוכנו ובדרגה הבהמית שלנו הגענו למצב שאנחנו לגמרי שולטים בעצמנו, שכל הפעולות שלנו מאוזנות לחלוטין, כולן חכמות, נמצאות ב"קו האמצעי". האם קיים המשך של הגדילה?

וכאן אנחנו באמת מגלים את התכונה הנפלאה של האיזון של שני הקווים האלה, יחד עם השגת האיזון, אז שני הקווים מתחילים להוביל אותך, כמו רגליים, לסירוגין, פעם גדל כוח המינוס (האגואיסטי), ופעם גדל כוח הפלוס (האלטרואיסטי), וכך לסירוגין, כמו בשתי רגליים, אתה מתקדם צעד אחר צעד קדימה. יחד עם זה, הגדילה שלך אינה מוגבלת בכלום, הכול תלוי רק בך.

מתוך הקורס "יסודות הקבלה", שיעור "תוצאות מהכנס", 23.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
למצוא כוח שמאזן את האגו
ריקוד באורך של נצחיות
הפרדיגמה של האיזון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest