דף הבית / חינוך, ילדים / חינוך אינטגרלי זה הקריטריון העיקרי של החברה העתידית

חינוך אינטגרלי זה הקריטריון העיקרי של החברה העתידית

שאלה: נניח, שיש לנו שני כוחות שבונים חברה אינטגרלית, וכל אחד מהם בטוח שהוא בונה בצורה נכונה. ובסיום מתברר, שהחברות יצאו שונות, אף על פי שכל אחד טוען, שהחברה שלו היא אינטגרלית. לפי אילו קריטריונים אפשר לבדוק אצל מי נכון יותר?

תשובתי: אני בכלל לא מתאר לעצמי מצב, שבו קיימות שתי אפשרויות.

העניין הוא, שלכל השינויים בחברה כלפי צורתה המושלמת, צריכים לבוא קודם ההשכלה והחינוך. אנחנו לא משנים פיזית שום דבר, אלא רק מנהיגים השכלה וחינוך אינטגרליים.

רק מתוך זה שהאנשים יתחילו להשתנות, יתחילו למשוך על ידי ההשתוקקות שלהם לקשר הדדי את הכוח העליון של הטבע, אנחנו בעצמנו נרגיש, לא על ידי השׂכל האגואיסטי הנוכחי שלנו, אלא על ידי אותן התכונות החדשות שנרכוש, מה אנחנו צריכים לעשות.

אנחנו לא הולכים קדימה בעזרת הראש שלנו, אחרת אנחנו נגיע למצבים רעים מאוד!

אתה רואה, מתאספים G8, G20, באירופה ובכל העולם. ומה הם יכולים היום להחליט? שום דבר!

העולם פועל עכשיו לפי תוכנית אחרת לגמרי! ככל שמהר יותר האנושות תגלה את התוכנית הזאת, במידה הזאת היא תרוויח. רק כך היא יכולה להינצל.

לכן, כל הבעיה היא רק בחינוך! רק באותה המידה שבה האנשים ישתנו, החינוך יאלץ אותם לשנות את החברה, את הקשר ההדדי ביניהם, ולבנות קשרים חברתיים וכלכליים אחרים.

הכלכלה תיראה אחרת לגמרי. קודם כל, היא לא תהיה מכוונת לרווח, אלא רק בשמירה על צורת חיים חכמה. זו תהיה כלכלה בריאה מבחינה אקולוגית, שחסה על הטבע ושנמצאת איתו באיזון. האנשים לא יוכלו לעבוד אחרת, לא יוכלו לחיות אחרת! הם יעשו, מתוך הטבע החדש שלהם, רק את מה שנראה להם כמועיל.

מתוך שיחה עם ולדימיר קרסנוב על עולם אינטגרלי ונוסחה לחברה אינטגרלית, 01.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הבחירה מוטלת על האנושות
לרכך את הנהגת הטבע
ידע אינטגרלי להמונים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest