דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תאלץ אותנו לסחוב אותך על אלונקה!

אל תאלץ אותנו לסחוב אותך על אלונקה!

אם בזמן הירידה אתה לא מבצע פעולה נכונה, אז אתה יוצר לפניך מחסום כפול. על מחסום אחד אתה היית צריך להתגבר בזמן הגילוי של החלל החדש. אבל אתה דחית אותו ואמרת, שאין בכוחך לעשות את זה.

עכשיו אתה תצטרך לחכות מתי הבורא שוב יפנה אליך, כלומר, יתגלו בך תנאים חדשים לתיקון אותה התופעה, אבל בצורה אחרת. הבורא מחליף מלאך אחד, כוח אחד, באחר ונותן לאדם הזדמנות חדשה להתקדם.

אדם פועל בתוך מערכת שלמה וחייב להשלים בה את החלק שלו שתלוי בו, כדי לספק קיום של כל המערכת ולקדם אותה קדימה לעבר המטרה. התנועה הזאת מתרחשת בכל המערכת, איפה שכל חלק מתעורר ותלוי באחרים, בהתאם לסדר התיקון ממטה למעלה, בשרשרת של ה"רשימות".

אם אדם לא מממש את ה"רשימו", אז מה יקרה? יוצא, שהאחרים יאלצו לבצע את העבודה במקומו. לכן, אדם גורם לפגם גדול לכולם, אם הוא לא מבצע את המטלות שמתגלות לפניו. בזה הוא גורם לנזק למערכת כולה, לכל הקבוצה. הוא לא נותן לקבוצה להתקדם ומוציא אותה לעשיית תיקונים נוספים, כדי להשלים את מה שהוא לא היה מסוגל לעשות.

הם נאלצים לסחוב אותו על גבם, כמו בקרב, כאשר נאלצים לסחוב פצוע קשה על אלונקה. זה מצב מאוד עצוב לקבוצה.

מאחר וכל המערכת היא שלמה, ויציאת ה"רשימות" קובעת מי צריך לפעול קודם ומי אחר כך, ואיך אנחנו מקושרים זה עם זה, אז כל הפעולות שלנו תלויות זו בזו ומשלימות זו את זו. בזה שאתה לא מבצע בזמן את המשימה שלך, אז אתה מייד מכריע את עצמך ואת כל העולם לכף חובה, במקום לכף זכות. אתה עומד ישר על כף המאזניים ומטה אותם לצד זה או אחר, בכך שאתה אחראי על כל העולם.

מתוך שיעור על איגרת של בעל הסולם, 24.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תיקון מהיר
ערבות, זה התנאי ללידה רוחנית
לתקן את העולם, זה אומר לתקן את עצמנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest