חכמת הקבלה עולה לגמר

חוות דעתו של ס. שֵלִין, איש מדע המדינה: לכל דיכאון גדול ישנו הרגע המיוחד שלו, כאשר הצרות הגשמיות מתחילות להיות מומרות לשינויים פוליטיים גדולים. המשבר העולמי הנוכחי לא יהיה יוצא דופן מהבחינה הזאת, יפרצו אירועים גדולים.

האיחוד האירופי, או שישתנה או שיתפרק. אמריקה לא תוכל להתקיים כמו מקודם, או שתהדק את החגורה או שתחדל מלהיות מעצמת על. כבר מזמן הגיע הזמן לשינויים גדולים בסין. במזרח התיכון השינויים האלה נעשים במלוא התנופה כבר יותר משנה.

האליטות השולטות שאפשרו למשבר להגיע למימדים כאלה, לא יוכלו לשמור על המצב תחת פיקוח כאילו לא קרה שום דבר.

השינויים ייקבעו עכשיו לא על ידן, אלא על ידי השׂכל או הטיפשות של העמים.

תגובתי: הגיע הזמן של גילוי חכמת הקבלה. כל האירועים בעולם מורים על כך, שהאנושות איבדה לחלוטין את כל הכיוונים ואת היכולת לצוף איכשהו מעל פני המים.

ההתפתחות האגואיסטית הביאה את עצמה למבוי סתום ומגיע השלב של "הכרת הרע" של כל ההתפתחות שלנו רבת הדורות. ומי ומה יכול להציע במקומו?

עוד בתחילת ההתפתחות האגואיסטית הזאת, שמקורה בציביליזציות של בבל העתיקה, שהיוו בסיס לציביליזציה המודרנית, התגלו שתי דרכי התפתחות של האנושות:

· אגואיסטית, תחרותיות, מלחמות, "קדמה".

· אלטרואיסטית, על ידי איחוד, עלייה לדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו, לדרגה של הרגשת החלק הנסתר של הטבע.

מאחר ודחינו את הדרך השנייה, אנחנו עברנו את שלב ההתפתחות האגואיסטית, הגענו להכרת הרע שלו ועכשיו ניאלץ באמצעות המשבר לקבל את הדרך השנייה. חכמת הקבלה עוזרת לנו להבין את המתרחש.

ידיעות קודמות בנושא:
התמונה הורודה של השינויים הקרבים
האגואיזם מתקרב לקו הסיום
דרך של מלחמות או דרך של שיתוף פעולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest