דף הבית / המשבר ופתרונו / הבעיות של ההתפתחות הסופית

הבעיות של ההתפתחות הסופית

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב

הגיע השלב ההיסטורי. כל מה שהתרחש עד זמנינו, היה רק התפתחות אגואיסטית של האנושות. ועכשיו האדם גדל עד למצב, שבו הוא מגלה את האגו שלו כלא מתאים לחלוטין להמשך הקיום. האגו הזה גדל עד לכזאת נקודה, שהוא מתחיל לאכול את עצמו, בדומה לגידול סרטני.

אנחנו רואים את זה בכל תחומי העיסוק של האדם: בהשכלה, בחינוך, במשפחה, בסמים, בדיכאון, בפיננסים, בכלכלה, במדע, בכל מה שרק אפשר. איפה שלא נהיה ובמה שלא נעסוק, בכל מה שמקודם הצלחנו וקיווינו שהתהליך הזה הוא אין סופי והאנושות תשיג את הכוכבים, פתאום הכול השתנה. תוכניות החלל "התקפלו", אנחנו כבר לא רוצים את הכוכבים האלה, זה לא מעניין אותנו, אנחנו מבינים שזה לא יוסיף לנו שום דבר. אנחנו נוטשים את חיי המשפחה הרגילים, הכול.

וזהו המדד לכך שהאגו, בכך שהתעלה לדרגה המקסימלית, כבר מתחיל להשמיד את עצמו. לחברה האגואיסטית כבר למעשה אין זכות להמשך הקיום.

השלב הבא אינו ידוע לאף אחד מהמדענים. מתפרסמים המון מאמרים וכתבות של פילוסופים, הוגי דעות, חוקרים שונים לגמרי, והם כולם כותבים על כך, שבאופן כללי, המצב הוא חסר תקווה, מצב של חוסר מוצא. ולכן כאן חשוב לנו מאוד להבין מנקודת מבטו של המדע, יסודות הטבע, במה מסתכמת הבעיה. אז אנחנו נוכל לפתור את השאלה בכזאת צורה שהמדענים יקבלו אותה, עד שהם יבינו שכאן באמת מסתתר הפתרון של כל אותן הבעיות של ההתפתחות הסופית שבהן הם נתקלים.

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב, 16.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סוף העולם המוכר
חובתו של האדם לעשות טוב
כוח האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest