ממה מתחיל הכנס?

שאלה: האם זה נכון להתחיל את הכנס מהרגשה של פחד שאנחנו לא נרגיש את האיחוד?

תשובתי: לא, לא נכון.

אנחנו אף פעם לא יכולים לקבוע שום מצב, אם הוא לא מגיע אלינו תחת השפעת האיחוד והאור. את חוסר האיחוד אפשר להרגיש רק כשאנחנו משתוקקים אליו ומגלים שהוא לא קיים, כלומר כאשר האור מגלה את זה, ולא שאני מגיע לכך בעצמי. לכן, אם אני אומר עכשיו, שאני לא קשור עם אף אחד ולא רוצה שום דבר, ובכלל, בשביל מה לי כל זה, אז זה ינבע מהדרגה הבהמית שלי, מתחת לאפס. ואילו אנחנו צריכים להתעלות, ואפילו במצבים השליליים, אפילו בזה שאנחנו לא רוצים להתאחד, מתנגדים לזה, ללכת תחת השפעת האור, כדי שהאור יקבע בנו את המצב של הרע.

אנחנו צריכים להתחיל מזה שאנחנו לחלוטין מקושרים בינינו, נמצאים במצב מלא ומתוקן לגמרי, וחייבים עכשיו לגלות אותו. ההשתוקקות שלנו היא תמיד אחת: אנחנו לא עוברים בחינות פרטיות, אלא רק בחינה אחת, עכשיו אני צריך לקבוע את עצמי בתיקון שלם, בגילוי מלא של הבורא, באיחוד שלם, במצב שלם מתוקן. ואז אני מתחיל לנוע במצבים האלה.

אנחנו מתחברים כדי לגלות בתוכנו את הכוח הזה. בעזרת מה אנחנו נעבור בבחינות האלה? בעזרת מה אנחנו נבנה בתוכנו את דמות ה"אדם"?

"כולם כבהמות נידמו", ללא בחירה חופשית, ללא כלום. אבל כשאנחנו מתחילים בכוח להתאחד בינינו, להשתוקק למרכז המשותף, לקבוצה, רק אז אנחנו יכולים להזמין על עצמנו את ההשפעה של האנרגיה העליונה, והיא מתחילה לגלות אותנו ולהזיז בהדרגה לפי חמשת הבחינות. מה שלמדנו מלכתחילה, חמש בחינות של התפתחות הרצון, "צמצום" וכולי, את כל זה אנחנו צריכים לעבור עכשיו בכנס.

זה יהיה רק רגשית, מפני שדווקא מתוך האיחוד האדם מתחיל לתפוס את הרגשות, לא מחשבות, לא רצונות, לא כוחות, אלא דווקא רגשות פנימיים שאיתם הוא נכלל בתוך האיחוד. זה הכרחי.

כולנו בנויים על רגש, מפני שהחומר שלנו זה רצון לקבל. אנחנו לא יכולים לברוח מזה לשום מקום.

קורס "יסודות הקבלה", שיעור מתאריך 29.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
רגש רוחני
תנו דרך לאור!
כנס שמוביל למטרה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest