דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הכוח הרציני ביותר בעולם

הכוח הרציני ביותר בעולם

שאלה: איך אתה רואה את הקבוצה הרוסית המאוחדת לאחד?

תשובתי: אני סבור שכל המרחב דובר הרוסית, כולל כל מדינות חבר העמים, צריך להתאחד, צריך שיהיה לו מרכז רציני משותף כולל. אולי אפילו כמה מרכזים, אבל הם כולם צריכים להתאחד, ובעזרתנו להפיק תוכנית עצמאית משלהם: תוכנית הפצה, הוצאת חומר הסברה, פליירים, עיתונים, וכדומה, כלומר לתאם ביניהם את הפעולות.

המדינות של האזור הזה תהיינה זקוקות לזה מאוד. יהיו שם כאלה הפרעות, בלבולים, התפוררויות גדולות, שכוח החיות יהיה פשוט חיוני להם ביותר וכל הניגודים שקיימים היום ביניהם, ייעלמו בהדרגה.

שאלה: פעם אתה אמרת שאנחנו אפילו לא מתארים לעצמנו, איזה כוח זה הכלי הרוסי. מה זה אומר בקשר לעולם?

תשובתי: אני סבור, שאחרי ספרד, שבה התגלה ספר הזוהר, ואחרי ישראל, שבה התגלו כתבי האר"י, יצאו לאור כתבי בעל הסולם, וחכמת הקבלה החלה להתאים את עצמה להתפתחות החדשה של החברה, כל השאר יצא כבר ממזרח אירופה.

אנחנו רואים שעד היום נמצאות שם הקבוצות החזקות ביותר שלנו. אנשים שנסעו משם לכל חלקי העולם, מהווים יסוד ובסיס לכל שאר הקבוצות הקבליות: של מערב אירופה, אמריקה וכולי.

לכן אני סבור, שאותו הכוח שמתאסף עכשיו ברוסיה לכנס שלנו, זה למעשה הכוח הרציני ביותר בעולם. ואני מאוד מקווה שאנחנו יחד נגלה בתוכנו את האור העליון ונוכל בעזרתו לעשות ממש מהפכה רוחנית.

קורס "יסודות הקבלה", שיעור מתאריך 29.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס האחרון?
הבית הרוחני שלי
המקום שאינו קיים על המפה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest