דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההבדל המשמעותי של החיים החדשים

ההבדל המשמעותי של החיים החדשים

ההבדל הגדול בהשגת החיים החדשים הוא, שאנחנו, בחיינו הקודמים התקדמנו בצורה אינסטינקטיבית, היינו נפעלים על ידי כוח אחד – כוח הקבלה, בכל מקום ראיתי את האפשרות כמה שיותר לקבל.

ועכשיו אני צריך לפתח את הגישה שלי כדי שבכל מקום אוכל כמה שיותר להתחשב, להתחבר, להשלים, להשתלב. ואז שני הכוחות שבי מתחילים לעבוד ביחד: האחד, הוא הכוח החדש שאני מפתח – כוח ההשפעה, החיבור, ההתחשבות, האהבה, והכוח השני, הוא כוח הקבלה שלי שגדל.

כוח הקבלה לא נעלם ואפילו לא נשאר כמו שהתפתח עד עכשיו, הוא ממשיך לגדול ולהתפתח לעומת כוח ההשפעה. מעכשיו שני הכוחות הללו משלימים זה את זה בדרגת ה"אדם", ואז אני גם יותר מבין את היצירתיות שבזה.

זאת כבר לא התפתחות בצורה עיוורת – לכיוון שאליו האגו היה דוחף אותי לשם הייתי רץ, קופץ לכל הכיוונים. עכשיו אני מתפתח על ידי ההבנה, ההרגשה, ההשגה, מברר, מבקר את כל מה שקורה. אני עושה תיקונים בשילוב, בהשלמה של שני כוחות האלה, מחבר ביניהם למשהו שהתוצאה שלו תהיה איזון.

כמו באטום, כמו במולקולה, כמו בכל דבר חי – קיים איזון. ואחר כך, מעל האיזון הזה מגלים עוד איזה שהוא חיסרון נוסף – להגיע לאיזון עוד יותר גבוה. וכך מתפתחים משלם יותר ויותר שלם. זה בעצם התהליך שנמצא לפנינו.

המטרה העיקרית היא לפתח בנו מודעות: מי אנחנו ובאיזו מערכת אנחנו קיימים. ואז, כשאנחנו חודרים לתוך הטבע על ידי הכוחות הפנימיים שלנו אנחנו מתחילים להרגיש את השלבים הנסתרים מאיתנו, הכוחות, המרחבים שעכשיו איננו מסוגלים להגיע אליהם.

ואז אנחנו נצא למערכת כוחות שנמצאת מעל זמן, תנועה ומקום. אנחנו נגיע להשגות, לכאלה מילויים פנימיים בתוך הרגש והשכל שלנו, שאין שום קשר למציאות הגוף שלנו. כי כל זה מתרחב רק בתוך ההשגה הרוחנית, רק בתוך המודעות החדשה שאנחנו רוכשים. והגוף שלנו רק מעבד את הכוחות האינסטינקטיביים ההתחלתיים שלנו כדי לתת לנו להגיע לדרגת ה"אדם".

לכן אנחנו צריכים לתת חשיבות לתקופה הזאת, לאותם המצבים שאנחנו עכשיו נמצאים בהם, כמה שהזמן שלנו, המצב שלנו הוא מיוחד. אנחנו הגענו ממש לרגע הלידה שלנו עצמנו כאדם, הדומה לטבע. לפנינו ישנה עכשיו התפתחות יפה, טובה, בהבנה, בהשגה, רק לחיים הטובים ללא שום הגבלות.

מתוך התכנית "חיים חדשים", שיחה 12 , 10.01.12

ידיעות קודמות בנושא:
אנושות, מי אנחנו?
אנחנו לא יכולים להישאר מי שאנחנו עכשיו!
קבוצה היא מגבר הופך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest