דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנושות, מי אנחנו?

אנושות, מי אנחנו?

שאלה: אתה אומר שכל ההתפתחות של האנושות מיועדת לגדל בתוכנו את הבנת המשמעות "מי אנחנו". אז, מי אנחנו?

תשובה: דבר ראשון, אנחנו לא "חיות" שנמצאות בתוך גופים ודואגות רק למילוי הגוף.

שנית, אנחנו לא יצורים אגואיסטיים בלבד שצריכים למלא את האגו שמשחק איתנו ודוחף אותנו לכל מיני מטרות שקריות, שבזה אנחנו סובלים את כל החיים שלנו. כמו שאומרים: "אין אדם מת וחצי תאוותו בידו". זה אומר שאף אחד לא מרוצה מהחיים האלה, וכשהולך לעולמו לא לוקח עימו כלום. ועכשיו אנחנו מגיעים למצב שאפילו עוד לפי שאנחנו מתים אין לנו כלום.

אלא אנחנו בפוטנציאל שלנו יצורים מאוד מיוחדים שנמצאים בגובה העליון של הטבע, שיצר וייצב את כל היקום ופיתח חיים על כדור הארץ, ואותנו כתוצאה של התהליך הנפלא הזה. בזאת המטרה של התפתחות האדם.

ההתפתחות שלנו בדרך הטובה או בדרך הרעה צריכה להסתיים בכך, שכל אחד ואחד ישיג את כל הטבע הכולל, יזדהה, יימצא איתו באיזון, בשלמות, בחיבור, מה שבקבלה נקרא "דבקות". שכל התכונות של האדם צריכות להיות בנתינה, בשימוש בכוח הנתינה כמו שבכל הטבע.

ואז נראה לאן הביאה התפתחות שלנו, בצורה שהייתה קיימת עוד לפני שנוצר כדור הארץ ואחר כך בתקופות ההתפתחות של הדומם, הצומח, החי של הטבע, ואחרי זה התפתחות האדם. כל הצורות הללו עד היום הזה שאנחנו מתחילים להיכנס לעולם החדש, לעולם של השפעה, כל ההתפתחות האגואיסטית שלנו בעולם הצרכנות שבתוכו חיפשנו רק איך לקבל בלבד, כל זה היה רק הכנה למדרגה האנושית שנקראת "אדם" שאנחנו צריכים עכשיו לפתח בנו.

מתוך התכנית "חיים חדשים" ,שיחה 12 – 10.01.12

ידיעות קודמות בנושא:
לקבלת התשלום תעברו לרוחניות
מההפכים אל הרוחניות
צו השעה: יצירת אדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest