דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / מהיכן הופיעו היהודים על פני כדור הארץ

מהיכן הופיעו היהודים על פני כדור הארץ

מחקר של גנטיקאים אמריקאיים:

ד"ר ג. עצמון (Gil Atzmon), פרופסור א. בֵרְנְס (Edward Burns), פרופסור ג. אוֹסְטְרֵר (Harry Ostrer), פרופסור א. פרידמן (Eitan Friedman): "העם הנבחר" התהווה מהאבות הקדמונים המשותפים, שחיו לפני 2,500 שנים במזרח התיכון. האיטלקים והצרפתים הגנטיים, הם כמעט יהודים.

המדענים עקבו אחר השורשים היהודיים, למדו וחקרו את הגנים של נציגי האוכלוסיות, האשכנזים (יהודי מזרח ומרכז אירופה), הספרדים (יהודי תורכיה, איטליה, יוון), המזרחיים (יהודי סוריה, עירק, אירן).

התברר, כי כל היהודים, ללא קשר לאוכלוסיות, הם כמעט שווים מבחינה גנטית, כמו אחים או אחיות. אבל שונים בהרבה מהלא יהודים.

כל היהודים, גם האשכנזים וגם הספרדים וגם המזרחיים, מוצאם הוא במזרח התיכון. הם הופיעו במסופוטמיה (בבל) כתוצאה מאיזו מוטציה. ולפני 150 דורות (2,500 שנה) התחלקו לשתי קבוצות: חצי אחד של היהודים פנו לאירופה וצפון אפריקה, והחצי השני נשאר במזרח התיכון.

לכן, היהודים אינם טועים בכך שמחשיבים את עצמם לעם אחד ויחיד, העם היהודי מקושר על ידי היסטוריה גנטית משותפת. את החריגה הקלה מהווים האשכנזים, הם קלקלו יותר מכל שאר האוכלוסיות את הגן היהודי שלהם, הם צברו סימנים מהאירופאים הסובבים אותם. לאשכנזים יכול להיות שיער בהיר ועיניים כחולות או אפורות.

המחקר של "ילדי אברהם": מכל הלא יהודים, הכי קרובים מבחינה גנטית הם האיטלקים והצרפתים. התבררו המחלות היהודיות האופייניות: פרוסטטה אצל הגברים וסרטן השד אצל הנשים.

ידיעות קודמות בנושא:
כמה יהודים יש בעולם?
ישראל פנימי וחיצוני
עשׂרת השבטים האבודים, ענו לנו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest