דף הבית / חינוך, ילדים / איך העולם יגלה את הכוח העליון?

איך העולם יגלה את הכוח העליון?

שאלה: למה כל כך חשוב, ש- 99% של האוכלוסייה בכל זאת יגיעו לאיחוד אינטגרלי? האם ניתן לומר שאם הם יתאחדו, אז הם יקבלו צורה שבה אפשרית העברה של הכוח הפנימי מ- 1% אליהם?

תשובתי: נכון לחלוטין. אם אנשים נמצאים בשבירה אגואיסטית, אז אי אפשר להעביר אליהם שום דבר. יתרה מכך, אנחנו צריכים לא סתם להעביר להם את האנרגיה הזאת, את הידע הזה, אלא למשוך אותם לאותו המצב.

כלומר 1% מתוך 100% של כלל האנושות עושה את זה בצורה פעילה, בקשר עם הכוח העליון, בגילוי הכוח העליון בתוכם.

ו- 99% מאוכלוסיית כדור הארץ עושים את זה בצורה יותר פסיבית, בכך שעוסקים בבניית בית, התארגנות, בתנאים האינטגרליים החדשים: איך אנחנו, "ריבועים", "משולשים", "מלבנים", יכולים להפוך לעגולים בהתאמה עם העולם החדש, עם הדרישות החדשות. כשהם חושבים על זה ומקבלים חינוך והשכלה מ- 1%, אז לאט לאט הם הופכים לכאלה אינטגרליים, מתחילים להבין באופן טבעי מה זה העולם החדש הזה, ומגלים את אותו הכוח העליון שגילה ה- 1%. הכוח העליון פועל ומתגלה בתוכם דרך 1% של האנושות, שמהווה "המוליך" שלו.

זו לא איזו מערכת מלאכותית, כי למעשה, אותו הדבר מתרחש גם בעולם שלנו. אם אנחנו ניקח את העולם שלנו ובאופן מותנה נחלק אותו לפירמידה, אז אנחנו ניראה שרק 1% מנהל אותו, יוצר ומעז. כל השאר הם מקבלים. הם משתתפים בכך פיזית, אולם למעשה משתמשים בפירות שהושגו מלמעלה, ורק מוסיפים לזה את ה"דשן" שלהם, את הכוח שלהם.

מתוך שיחה מס' 35 על החינוך האינטגרלי, 29.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההבדל העקרוני של 99%
תפקידו של  1% מהאנושות
99 + 1

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest