דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / ומה אתה עושה בהיכל המלך?

ומה אתה עושה בהיכל המלך?

כדי להביא את האדם להשגת המציאות האמיתית, שנמצאת מחוץ לתחום התפיסה שלו, ההבנות והרגשות הרגילות שלו, הבורא מעביר אותנו דרך ההתפתחות ההדרגתית. ולכן יש לנו הזדמנות, בעודנו חיים בעולם הזה, להכין את עצמנו לתפיסת המציאות האמיתית.

אם אנחנו בצורה כזאת מכינים את עצמנו, אז בהתאם לתוכנית הבריאה שפועלת עלינו, שמקרבת אותנו יותר ויותר למציאות האמיתית הזאת, אנחנו, בסופו של דבר, מגלים אותה, כלומר משיגים את גילוי הבורא לנבראיו.

אבל אם אנחנו לא מכינים את עצמנו בצורה נכונה ולא מנצלים את החיים שלנו כדי לתקן את התפיסה שלנו, אלא מנסים בצורה ישירה ליהנות ממנה בתוך האגו שלנו, אז בזמן התקרבות הבורא אלינו אנחנו מרגישים ייסורים, את המשבר הכללי הגלובלי, כל מיני בעיות בכל תחומי העולם הזה, איפה שאנחנו פועלים עם האגו שלנו.

בכל מקום שבו אנחנו משתמשים באגו שלנו, שלא מוכן לתיקון ולשינוי, אנחנו מרגישים משבר: בהשכלה, בחינוך, בתרבות, בכלכלה, בפיננסים, באקולוגיה, בפירוק התא המשפחתי, בטרור, בסמים. אם נבדוק את הנקודות הכואבות בתמונה המדומה שלנו של העולם הזה ונברר מהיכן מגיעה הרגשת השבירה והייסורים, הטעם המר מהכיבוד על השולחן של המלך, אז אנחנו נראה שכל המרירות נובעת מתוספת האגו שלנו.

בכל מקום שבו מתערבב האגו שלנו, שהיה צריך להשיג תיקון אבל לא היה מוכן אליו, דווקא שם אנחנו נתקלים במשבר ובכל הבעיות שמתגלות עכשיו בעולם. מכאן נובעת המסקנה שאנחנו חייבים להכין את עצמנו בעזרת כל ההזדמנויות שיש לנו.

אם אנחנו נעבוד בצורה רצינית בקבוצה, בלימוד ובהפצה, עם כל האמצעים שניתנו לנו על ידי הבורא, אז אנחנו נרגיש טעם נעים ומתוק מהתקרבות וגילוי הבורא, ולא מרירות. והכול תלוי רק בהכנה שלנו, מהעבודות שתלויות כביכול בבחירה החופשית שלנו.

הביאו אותך ללימוד, לקבוצה, נתנו לך את כל ההסברים על מה שצריך לעשות, ועכשיו תחליט! ניתן לך כביכול חופש מה לעשות בהיכל המלך. אבל אם אתה שוכח שהגעת לשם כדי להכין את עצמך לסעודה חגיגית, אז כשהיא תגיע אתה תרגיש בה טעם נורא, כי לא היית מוכן אליה.

לכן, הכול בידיים שלך והכול תלוי בהכנה.

מתוך שיעור על איגרת של בעל הסולם, 13.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תחליט, להתכונן ברצינות או להשתעשע
הענן המוזר שירד על העולם
חדר הכושר הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest