דף הבית / אהבה / זוגיות / כשהאישה מקטרת…

כשהאישה מקטרת…

Laitman_2011-07-12_1643_w.jpg

שאלה: מה לעשות אם הנשים, שהגברים שלהן עוסקים בחינוך אינטגרלי, יבואו אליהם בטענות: "אתה הולך לשם, מציל את העולם, ואילו אנחנו חיים כאן חיים ריקניים"?

תשובתי: זה אומר שהאישה לא קיבלה מספיק חינוך אינטגרלי.

היא לא מרגישה שעל ידי ההקרבה העצמית שלה היא עושה השקעה גדולה, כי אם הבעל לא נמצא בבית מפני שהוא בלימודים, הכול מונח על כתפיה, וזה בראש ובראשונה, עבור עצמה ועבור ילדיה. היא לא מבינה את אותה ההשפעה הרוחנית העליונה שמגיעה אליהם.

כאן חייבים להסביר לאדם ולתת לו את האפשרות להרגיש במקצת את אותה הנצחיות, השלמות, שאליה אנחנו נכנסים בדרגה הבאה, זה טמון בטבע. כולם מדברים על זה היום.

צריך לתת לנשים להרגיש שיש כאן שכר עליון, להפוך אותן לשותפות, למה שעוסקים הבעלים שלהן, רק במעגלים אחרים: עם הילדים, בין נשים וכולי. כל זה אפשרי.

אנחנו נמצאים בכזה מעבר, שמפתחים את השיטה מכל הצדדים, לפנינו, כמו קרקע בתולה, מונח כל העולם. זו המאה שלנו, זה הדור שלנו, זה מה שאנחנו בכל מקרה צריכים לעשות.

כאן צריכים לבצע את עבודתם פסיכולוגים, אקולוגים, כלכלנים, אנשי מדעי המדינה, כל האנשים שמייצגים את מעמד הביניים ומעלה, שמבינים, תופסים, מרגישים את הסיבות של המתרחש, בשונה מהאנשים הפשוטים שאינם מרגישים את המתרחש, את הסיבות והשורשים, ולכן אינם מסוגלים לעשות דבר. כאן האינטליגנציה צריכה למלא את תפקידה.

מתוך שיחה על חינוך אינטגרלי, 28.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מה ימנע סכסוך משפחתי?
איך להסביר לאישה שהבעל מציל את העולם?
החינוך האינטגרלי של בני הזוג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest