דף הבית / חינוך, ילדים / מה ימנע סכסוך משפחתי?

מה ימנע סכסוך משפחתי?

שאלה: בדרך כלל האישה במשפחה תמיד עומדת על שלה, אבל גם הגבר רוצה להוכיח את צדקתו. הסכסוך מתחיל מדברים קטנים ומסתיים בגירושין. איך אפשר למצוא פשרה בין גבר ואישה?

תשובתי: לפני שפותרים את הסכסוכים בין גברים ונשים, תן להם חינוך! איך אפשר לפתור משהו עם מה שיש היום? – אנחנו הרי רואים ששום דבר לא נפתר.

עד שלא "תעביר" אותם דרך הקורסים של החינוך האינטגרלי, בכך שתציב לפניהם תנאים נוקשים ביותר, שהם חייבים לעבור אותם, אחרת לא יקבלו קצבה והטבות שונות, אי אפשר יהיה לפתור שום דבר עם אף אחד, מפני שהכול ייפתר בדרך הישנה.

אם אתה רוצה לשנות את היחסים החברתיים והמשפחתיים, אז לשם כך צריך לשנות את האנשים, את היחסים ההדדיים ביניהם. ואיך אפשר לשנות יחסים אם לא משתנים המבצעים שלהם? – הם הרי יישארו בשלהם. כמובן, אתה יכול לדכא אותם, ואז יכול להיות שהיחסים לא יתבטאו בצורה חיצונית בצורה כל כך אקספרסיבית.

תתחיל לאט לאט לחנך את האנשים, להסביר להם מהי המערכת. תכלול אותם בתוך "השולחנות העגולים", בדיונים ביניהם.

ב"שולחנות העגולים" תעלה אותם בהדרגה מעל לפיתרון הבעיות, תעלה אותם לאיחוד, לחלום, תשחק איתם כמו עם הילדים, תגלה בכל אחד מהם את הילד. כי הם הרי מדכאים את כל זה בתוכם, הם בכוונה מתנהגים כמו בריונים כדי לא להראות את עצמם, זה אינסטינקט של הגנה.

מתוך שיחה על חינוך אינטגרלי, 28.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
איך להסביר לאישה שהבעל מציל את העולם?
איפה אתם, הגברים האמיתיים?
החינוך האינטגרלי של בני הזוג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest