דף הבית / המשבר ופתרונו / עננים מעל לאופק

עננים מעל לאופק

בימינו מתגלה נקודת האמת – כל העולם דומה לגן ילדים ללא גננת. הוא לא יודע לאן לפנות, ומסתכל במבוכה והולך לאיבוד.

זהו מצב מצוין. אנחנו כבר מזמן דיברנו עליו, על אף שהנחנו שהוא יגיע הרבה יותר מהר. עכשיו חייבים למנוע את הבעיות והפרות הסדר שיכולות להפוך להיות כתוצאה מכל הבלגן.

כי מאיים עלינו משבר מאוד מכאיב ומלחמת עולם. אנחנו מתדרדרים אליה, בהתאם לחוקי הבריאה. היום אלה ש"מנהלים" את העולם איבדו מכוחם הקודם, ולכן חושבים: "אולי באמת כדאי לעבור לפעולות צבאיות, כדי להתחיל הכול מדף חדש".

ללא ספק, שישנה אפשרות לתקן את המצב, לעצור את המלחמה, "להמתיק" את הדרך, וההצלחה כאן תלויה בנו. כמו שכותב בעל הסולם, שאם אנחנו לא נעצור את ההידרדרות הזאת, אז האנושות תלך לקראת מלחמה גרעינית. זהו המהלך הטבעי של העניינים שמכוון על ידי האגו, אם לא מכניסים לתוכו אור.

יתרה מכך, בעל הסולם גם מזכיר מלחמת עולם רביעית. כלומר, יהיה מי שינהל אותה לאחר המלחמה השלישית. האם דבר כזה אפשרי? – בהחלט. ואפילו בקרוב מאוד.

אז מה לעשות? – הפצה, ולחזק את האיחוד הפנימי. אנחנו זקוקים לשני הכוחות העוצמתיים האלה: החיצוני והפנימי. חוץ מאיתנו, אין בעולם כוח אחר שמסוגל לשנות את המאזן.

תחשבו על זה טוב טוב. דרושים לנו כמה שיותר מורים, כמה שיותר מחנכים, כמה שיותר מרצים, ואנחנו בכל הכוחות מכינים אותם ליציאה להמונים.

המצב הוא באמת קריטי. כל הגילויים המשבריים הנוכחיים זה רק קצה קרחון ממש קטן בהשוואה לֵמה שמסתירים מאיתנו. האליטות מבזבזות כוחות וכספים רבים כדי להסתיר את מצב העניינים האמיתי בעולם. רק מחוסר מוצא אחר הם משחררים מידע בטיפות דרך כלי התקשורת.

חוץ מזה, לצרות הכלכליות מתווספות צרות אקולוגיות: אנחנו ניצבים בפני אסונות כבדים, שבהשוואה אליהם, אלה שהיו עכשיו, הם כלום. מחכה לנו מחסור במים ומזון, הקיום שלנו עצמו על פני כדור הארץ נמצא תחת איום. העניין הוא לא להוריד את "שכבת השומן", לצמצם במזון, לעבור עם כל המשפחה לחדר אחד, לא, המצב הרבה יותר גרוע.

שאלה: כלומר, את כל החיים שלי, את כל הכוחות שלי, אני צריך להשקיע בחיבור ובהפצה?

תשובתי: כן. ובכל השאר להסתפק בהכרחיות. כזאת, שגם ממנה היית שמח להיפטר, אבל לא יכול, מפני שזה נחוץ לגוף.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 10.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תיקון הרע: להגיע עד הסוף
העולם חייב לדעת את האמת!
מלחמה עולמית או ערבות עולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest