מטען חיובי

הדרך הזאת היא קשה אם אנחנו נמצאים בתוך האגו שלנו ורוצים לבצע איזה שהם סדרים אגואיסטיים בינינו. על ידי זה שאנחנו ננסה לפתור בעיות במישור האגואיסטי, אנחנו כל הזמן נריב, נתווכח, נהיה בחילוקי דעות וזה אף פעם לא ייגמר.

אבל אם אנחנו מתעלים מעל לאגו שלנו כדי להתחבר, ואת כל הוויכוחים והעימותים בינינו אנחנו נקבל כהזמנה לחיבור, כ"עזר כנגדו", אז אנחנו כל הזמן נהיה שמחים, מלאי כוחות, בהתרוממות, ומסוגלים לכל ההישגים. ואם לא נוכל לעשות משהו, אז יהיה לנו ממי לבקש עזרה. כלומר אנחנו באופן כזה מגיעים לבקשה לעליון, לתפילה, אחרת אנחנו לא נוכל לעשות את זה.

וזו לא תהיה סתם תפילה, אלא "תפילת רבים", שאני מתפלל עבור כל הקבוצה, ולא עבור עצמי. כי הבקשות עבור עצמי לא עוזרות, אלא להיפך, מרחיקות אותנו, וזורקות לדרך של ייסורים.

באופן כזה, בזמן הדיון מסביב ל"שולחן העגול", אנחנו אומרים שרוצים להשאיר את כל המחלוקות. אנחנו לא רוצים להתווכח ולברר מי מאיתנו צודק יותר ומי פחות ובכמה אחוזים. זה לא וויכוחים בממשלה. לכאן הגיעו אנשים שרוצים לבנות ולקבוע חיבור חדש, שבלעדיו האנושות הולכת לאבדון.

וזה אפשרי רק במקרה שבו אנחנו מפסיקים את כל הוויכוחים בינינו ועולים לרמה חדשה של חיבור, כדי שאת "כל הפשעים" שנשארו למטה, "תכסה האהבה", שהיא מעל לכל. ועל הפשעים אנחנו לא מדברים, כאילו שהם לא היו. ואז אנחנו נבנה מעלינו מטרייה.

דווקא את זה אנחנו רוצים להשיג בדיונים מסביב ל"שולחן העגול". ולפני שאנחנו עושים את זה בקהל, אנחנו צריכים ללמוד לממש את אותו הדבר בקבוצה שלנו. לכן צריך לנצל כל הזדמנות לחיבור, דווקא למרות כל הוויכוחים, חילוקי הדעות והדחייה שקיימים בינינו.

בצורה כזאת פועל עלינו שדה הכוח העליון שמעורר בנו כאלה תגובות, מזמין בינינו חיכוכים, כדי שאנחנו נזדקק לעזרתו של העליון. כמו שנאמר: "עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו".

אנחנו צריכים להגיע למצב שהשדה הזה ישפיע עלינו לא בקוטב השלילי שלו אלא בקוטב החיובי, בכיוון ההפוך. כל שדה, כל מגנט, יכול להשפיע בצורה שלילית ויכול להשפיע בצורה חיובית, בקוטב הצפוני או בקוטב הדרומי. וכל זה תלוי בכיוון שלנו, במטען שלנו, בכוונה שלנו.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", מאמריקה 21.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
היפוך הליבה שלי
אני ערב לכולם!
למען היציאה לעולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest