דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ההיצע לא צריך לעלות על הביקוש

ההיצע לא צריך לעלות על הביקוש

בעל הסולם, "שופר של משיח":

"והפצת החכמה בהמון מכונה שופר, דוגמת השופר שקולו הולך עד למרחק המרובה, כן יתפשט הד החכמה בכל העולם, שאפילו האומות ישמעו ויודו, כי יש חכמת אלקים בקרב ישראל."

כל העולם צריך להבין שעם ישראל יודע איך ליצור קשר עם הכוח העליון שמסתתר בטבע שיכול לאחד אותנו ולהוציא אותנו מהמצב הנוכחי, לעלות מעל למשבר. וזה נקרא "הפצת חכמת הקבלה בכל העולם".

בינתיים אנחנו לא מספרים על כך, מפני שזה לא מעניין את הקהל שלנו. כשאנחנו עובדים עם ההמונים אנחנו מנסים להסביר ולספר להם איך צריך להתחבר מבלי להזכיר את חכמת הקבלה, אלא דרך אמצעים אחרים. אנחנו מציגים את השיטה לילדים ולמבוגרים, מראים כל מיני צורות של חיבור, מתבססים על בעיות ממשיות ועל עובדות, ומשתדלים לשכנע את האנשים שחיבור ואיחוד באמת יעזרו לפתור את הבעיות.

אך זוהי רק המחצית הראשונה של הדרך, כי אנחנו עדיין לא מגישים להם את כל האמת. צריך לפעול בשלבים, כדי שהאמת לא תהפוך לפרי בוסר, כדי שחכמת הקבלה לא תתגלה לפני שירגישו בה נחיצות.

אך הודות לפעילות ההפצה שלנו, אנשים יתחילו להבין שיש לנו שיטה מיוחדת שלא קיימת אצלם – שיטה שנותנת כוחות לאיחוד, לפיתרון הבעיות. הם יראו ללא כל ספק שרק אנחנו מסוגלים לארגן את העבודה בצורה כזאת, כדי שהיא תניב תוצאות חיוביות, ולא יפלו לתוך "בור ללא תחתית", כמו כל שאר הניסיונות בעולם שלנו.

האנשים יבינו שכאן מסתתר משהו חדש ומיוחד וירצו לגלות ולדעת מה זה. אז הם יהיו מוכנים לחכמת הקבלה. גם עכשיו אנחנו לא מסתירים את הלימוד שלנו, אבל רק כשהם ירצו להצטרף לחכמה הזאת להשגת העליון, אז אנחנו נוכל לגלות אותה לכל העולם.

היום אנחנו כבר מקרבים את ההמונים אלינו, כדי שבעתיד, בכך שישתוקקו קדימה, הם יגלו וידעו יותר ויותר. כי רצונו של הבורא זה להתגלות בכל אדם במידת השתייכותו למערכת הכללית.

מתוך שיעור על המאמר "שופר של משיח", טורונטו, 20.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כאשר כל העולם ידרוש
מעבירים את התיקון לעולם
מואצים בצורה אקספוננציאלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest