דף הבית / חינוך, ילדים / אזהרה סוערת

אזהרה סוערת

המצב באירופה ממשיך להתדרדר. אותו הדבר מתרחש גם באמריקה ובכל העולם, רק שבחלק מהמדינות המשבר גילה את עצמו באמת, ואילו מדינות אחרות עדיין מקוות שהוא יחלוף מעליהן.

זה נובע מחוסר הבנת העובדה שהעולם "התעגל" ואף אחד לא יוכל להימנע מהתוצאות. המצב נהיה הרבה יותר כבד ממה שמתארים אותו בכלי התקשורת. ובאמת, בשביל מה לספר להמונים על הבעיות אם אין פיתרון? כבר עדיף שלא יידעו את האמת. כך גם מרחמים על חולה אנוש, כדי לא לגרום לו לייסורים. מה גם שזה פשוט מסוכן לספר לעם מה שבאמת מתרחש. האמת טומנת בחובה לחץ בלתי נסבל, הפרות סדר ושאר צרות שנמנעות בצדק בזכות השתיקה.

אולם הבעיה לא נעלמה והיא צריכה להתגלות בצורה חדה באירופה, שאמריקה מקושרת אליה הדדית. בשלבי הביניים, אי נעימות במקום אחד הופכת לתועלת במקום אחר – למשל, ההון בורח מהעולם הישן לארה"ב, אך איננו מבינים שזה כמו בומרנג, שבסופו של דבר יכה גם באמריקאיים, לכן המצב בהחלט יהיה לא נעים.

בהתאם לכך, יהיה לנו קל יותר לעבוד עם האנשים, אנחנו נוכל לפתוח יותר קורסים והקבוצות שלנו בכל העולם ירגישו באיזו יציבות הם עומדים על העיקרון של תיקון העולם והאדם, עד כמה לעומק הם מבינים את המתרחש. דווקא זה מה שחסר לאנשים. כי הבעיה הגדולה ביותר, היא כשאני לא יודע במה נתקלתי ומה מתרחש איתי. כאילו שמישהו מאחורי הגב שלי, עושה נזק ואני לא יכול לגלות אותו.

ובינתיים אנחנו עוברים שלב של הכנה וצריך לזרז אותו. תוך כמה חודשים יהיו מוכנות התוכניות של הקורסים ואנחנו נוכל לגשת לעבודה.

מתוך שיעור על המאמר "שופר של משיח", טורונטו, 20.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
משבר חוסר ההתאמה
להכיר את הרע בטוב
לא איומים, אלא עובדות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest