דף הבית / כלכלה / כסף / המציאות הכלכלית החדשה של אירופה

המציאות הכלכלית החדשה של אירופה

Laitman_2011-01-27_3751_w.jpg

הודעה: באמסטרדם התור של בני אדם שמחכים, תחת האוויר הטחוב לתורָם, למלא את התיקים באורז, מיץ, תפוחי אדמה ולחם – בחינם, ממשיך לגדול. 135 בנקים למזון בהולנד מצילים בני אדם שמנסים לשרוד בפחות מ- 180 יורו בחודש, שהוא הסף כדי לקבל זכות לקבלת עזרה.

האירופאים בכל מקום מחליפים עבודה, בתים והרגלים, כדי להתרגל לשכר הנמוך, לתנודות בשוק והאטת הכלכלה על רקע של קבלת החלטות לא פופולאריות לצמצום גירעונות תקציביים מצד הממשלה.

הפעם המשבר הגיע להולנד ולמדינות אחרות, שבעבר נחשבו לחסינות. התורים אחרי המזון ימשיכו לגדול, במידה שאנשים ימשיכו לאבד את עבודתם ולהיקרע בין תשלום השכירות או המשכנתא לבין קניית מצרכים.

זה מתרחש גם במדינות כמו בריטניה, המדינה שוב התדרדרה למיתון, על אף שביצעה את הקיצוצים הכי גדולים בהוצאות מקרב 10 המדינות הגדולות ביותר באיחוד האירופאי.

תגובתי: באופן מאורגן זהה, צריך לכוון את האנשים לקורסים של החינוך האינטגרלי, וכעבור כמה חודשים הדמות והצביון של אירופה היו משתנים, היחסים החברתיים, הערבות, שיתוף הפעולה ההדדי, הרגשת השותפות, היו מביאים להידמות ולהשתוות לחוק העיקרי של הטבע – לאיחוד והדדיות. במידה הזאת הייתה מורגשת מייד ירידה של מתח חברתי ופוליטי והתגלות של מנגנונים חדשים לוויסות החיים של החברה. כמו שכותב בעל הסולם – מדינה שתרצה להשריש את מערכת האיחוד של החברה בדרך של חינוך התושבים, תוך כמה שנים תהפוך למדינה למופת והמשגשגת בעולם.

ידיעות קודמות בנושא:
בעיות הדיור השיגו את האירופאים
אילו היינו חושבים על הרעבים!
בנקים למזון בממלכה שלנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest