דף הבית / כלכלה / כסף / הנבואות של "מועדון רומא"

הנבואות של "מועדון רומא"

Laitman_2011-05-12_3528_w.jpg

ידיעה: לאחרונה, באחד מדיווחי האו"ם על הנושאים הפוליטיים, תוארו תוכניות ליצירת ממשלה עולמית שתשלוט בהשפעת הציביליזציה על הסביבה.

ה-MIT ערך מחקר המאשר את מסקנותיו של דו"ח "מועדון רומא" משנת 1972, "גבולות הצמיחה": לכדור הארץ כולו מחכה קריסה כלכלית בלתי נמנעת וירידה דרסטית במספר האוכלוסייה. ללא שלטון של טכנוקרטים, האנושות במהירות צוללת לתהום.

כדי לשלוט בחובות, הממשלות נאלצות לקבל החלטות קשות. ובהתאם למצב הכלכלי המדרדר רחובות הערים האירופאיות מתמלאים במפגינים. החובות הללו נוצרו בצורה מלאכותית על ידי הבנקים הבין-לאומיים באמצעות הפירמידות הפיננסיות: מייצרי המערכת במכוון הרסו את הנכסים כדי אחר כך לקנות אותם בפרוטות.

"מועדון רומא" הוקם בשנת 1965 באיטליה. לארגון נכנסו פוליטיקאים בכירים, בנקאים ואנשי עסקים. תפיסת עולמם נמצאת בסתירה עם מטרות המועדון המוצהרות על ידיהם:

האויב העיקרי של האנושות הוא האדם. לעמוד נגד איומי הטבע ניתן רק ביחד. כל האיומים הללו נוצרו על ידי התערבות האדם בתהליכים הטבעיים, וניתן להתגבר עליהם רק על ידי שינוי היחס והתנהגות האדם. האויב האמיתי הוא האנושות עצמה.

האנושות עומדת בפני בחירה. תהליכי השבירה גוברים. רגע היציאה מהמשבר העולמי הנוכחי, לעולם בטוח ויציב יותר, מתקרב לקראת שנת 2013. הפרשנויות האופטימיות מדברות על כך שבמקום העולם הישן יגיע העולם החדש. אך התוכנית של "מועדון רומא" היא עלייתו לשלטון העולמי.

התייחסותי: הסעיפים העיקריים הם נכונים, אבל היציאה לעולם החדש אינה נכונה. ימים יגידו.

ידיעות קודמות בנושא:
חזרה ארוכה הביתה
אפקט המסה
האבטלה היא איום עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest