התיקון בא מבפנים

Laitman_2011-01-04_congress-we_9809.jpg

מתוך השיעור מניו-ג'רזי

בעל הסולם, "שמעתי", מאמר ס"ט, "מקודם יהיה תיקון העולם": "אמר, שמקודם יהיה תיקון העולם, ואח"כ יהיה הגאולה השלימה… שמקודם יתוקן פנימית העולמות ואח"כ חיצוניות העולמות… וישראל, שורשן מפנימיות העולמות."

"ישראל", הם אלה שנמשכים "ישר- אל", אלה שיש להם "נקודה שבלב". בעבר, בבבל העתיקה, קבוצת אנשים גילתה את הרצון הזה והתנתקה מהאחרים, וקראה לעצמה לפי הכיוון שלה למטרה. בהמשך הקבוצה הזאת הפכה לעם שעבר דרך אלפי שנים.

והנה עכשיו ההיסטוריה חוזרת, שוב הופיעה קבוצה שמתארגנת בהתאם לאותו העיקרון וגם נקראת "ישראל", לפי כיוון ההתפתחות שלה. היא שייכת לחלק הפנימי, מפני שמהווה רצונות של גלגלתא ועיניים, כלים דהשפעה.

"שזה סוד "כי אתם המעטים מכל העמים". אלא שעל ידי זה שמתקנים את הפנימיות, אז יתוקן גם החיצוניות. רק חלקים קטנים, וכל פעם ופעם מתוקני החיצוניות יתוקן, עד שיתוקן את כל החיצוניות."

באופן כזה, מספיק התיקון של "אחוז אחד" כדי שיתוקן כל העולם, בזה אחר זה, חלק אחר חלק.

וזה אומר, שאנחנו חייבים למצוא כאלה אנשים שיש להם חשיבות של מטרת הבריאה, להתפתחות הפנימית. צריך לבנות ביניהם קשר כדי שהם ירגישו ויבינו לאן מכוונת כל האבולוציה שלנו. על ידי זה שמתלכדים ומתקנים את עצמם, הם יעבירו את התיקון גם לחלק החיצוני, ישפיעו על כל העולם.

ולכן אנחנו עורכים כנס באמריקה לא לצורך הפצה חיצונית, אלא עבור האנשים שמשתוקקים לגלות את הכוח העליון. צריך לאפשר להם את התנאים הדרושים לאיחוד כדי שהם יוכלו לממש את התיקון, ואז מהם זה יזרום החוצה.

הם צריכים להרגיש את עצמם אחראים לזה, כי החלק החיצוני הרי אינו יכול לפעול באופן עצמאי. האנשים הרגילים – מהמנהיגים ועד לפשוטי העם, לא יכולים לתקן את עצמם. לזה מסוגלים רק אלה שיש להם "נקודה שבלב". ואליהם אנחנו פונים על ידי כך שמסבירים להם, במה תלוי התיקון ומה הם צריכים לעשות כדי לעזור לעולם.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי" בארה"ב, 10.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תפקיד ישראל כלפי העולם
ישראל – לפי הלידה או לפי המטרה
חלוקת היגיעה הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest