דף הבית / חינוך, ילדים / האינטרנט כאמצעי להשגת המטרה

האינטרנט כאמצעי להשגת המטרה

Laitman_2011-09-04_2535.jpg

שאלה: מה התפקיד של האינטרנט בפעולה ההדדית האינטגרלית, כי הרי לא במקרה הוא מתפתח בצורה כל כך סוערת?

תשובתי: אני חושב שהלימודים בלימוד האינטגרלי ישודרו באופן קבוע.

אבל לא רק תהליך הלימוד חשוב לנו, שאנחנו יכולים לראות שידור בכל זמן שנוח לנו בכל פינה שבעולם, אלא גם האפשרות של המעבר מהרגשת העולם הווירטואלי והעולם הריאלי לעולם אחד יחיד. זהו כבר עולם נוסף, כשהמציאות החדשה תהפוך להיות כזאת, שאנחנו נרגיש אותה מחוץ לגבולות, שביציאה מתוך עצמנו אנחנו מתחילים להרגיש את העולם מחוץ לזמן, תנועה ומקום ברגש חדש, בתכונת ההשפעה, שאינה נמדדת במטרים, בשניות או במהירויות.

בסופו של דבר, אנחנו נגיע לכזה מצב, שעל ידי זה שאנחנו משתמשים תוך כדי תהליך הלימוד בכל האפשרויות הווירטואליות, אנחנו בהדרגה נעבור לעולם שבו כל שיטות התקשורת האלקטרוניות מתחלפות בתכונות הפנימיות שלנו. והצורך באמצעי הקשר הטכניים פשוט ייעלם, מפני שאני אתחיל להרגיש על ידי הראייה האינטגרלית האלטרואיסטית הפנימית שלי את כל העולמות ממש יחד, לא רק את העולם שלנו, המרחב שלנו, היקום שלנו או כדור הארץ.

וודאי שבינתיים לצורך הלימוד, כל היכולות הווירטואליות של האינטרנט דרושות לנו. אבל בשלב מאוחר יותר, ברגע שבאדם תתחיל להופיע הרגשה עצמית חדשה, הרגשת המרחב, אז ההרגשה הזאת תתקיים בתוכו, מבלי לעסוק בצעצועים האלקטרוניים. אנחנו נגיע לזה מהר.

מתוך שיחה על החינוך האינטגרלי, 27.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
החינוך האינטגרלי: וירטואלי או פיזי?
המרחב הווירטואלי עבור הקשר הפנימי
לפתוח את הדלת אל המחר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest